{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

At få nummer 2 kat.. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg endelig fundet en legeven til Neko smiley
Og derfor har jeg nogle spørgsmål ang. hvordan jeg bedst bringer dem sammen.
Hvor langt fra hinanden skal deres kattebakke stå? Og det samme igen med madskålene?
Er det en god ide at jeg sidder og leger med dem begge to, og snakker og kæler for dem begge, når de først gang mødes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få nummer 2 kat..
  • #2   11. jul 2012 Nu har jeg mange kattebakker, nogen af dem står side om side og andre hver for sig. Det er meget forskelligt, hvilken bakke mine vælger. Der er dog 1 af dem der er meget konsekvent og benytter kun den ene. Noget andet du skal være opmærksom på med hensyn til bakkerne er at nogle katte ikke bryder sig om de overdækkede.

  • #5   11. jul 2012 Det skal lige siges at jeg mente om deres mad skåle måtte stå sammen og deres katte bakker måtte stå sammen, for har altså ikke mad og toilet i samme rum af hensyn til hygiejne selvfølgelig smiley
    Og tak for jeres svar!


  • #6   11. jul 2012 Nu har neko gået og snust længe til ham smiley Den nye sidder i kassen stadigvæk.
    Neko fik godt nok rejst hårene og knurret en del! Han gav ham også et par på hovedet smiley
    Men den lille nye (unavngivet hankilling) er bedøvende ligeglad. Han skiftevis kigger og sover. Hentede ham ved en dame der havde 18 killinger, og en del voksne så han er jo nok riiimelig vant til andre katte!
    Neko snuser stadig engang imellem, men han har lidt mistet interessen og går og leger som normalt.


  • #8   11. jul 2012 Den nye er nu gået på opdagelse, og hele tiden med Neko i hælene. Så gætter jeg også på det er normalt at Neko hele tiden vapper til ham? smiley
    Jeg synes bare det så synd, når Hr. Ny hele tiden vil se de nye omgivelser, og så kommer Neko indimellem og vapper ham en og hvæser af ham!


Kommentér på:
At få nummer 2 kat..

Annonce