720 visninger
|
Oprettet:
Er det et tegn på gravidlitet? {{forumTopicSubject}}
Hej
Min kat er begyndte at rende rundt med min søns sokker som var det killinger, er det et tegn på hun er gravid?
På forhånd tak.
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 14
Ku godt være at det var noget forberedelse angtig noget. Har ikke kunne finde svar på det på nettet, ellers havde jeg jo ikke spurgt
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
aug 2008
Vil gerne have en gang killinger hvis jeg kan finde den helt rigtige han kat. Ellers bliver hun skam sterilliseret
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Noget helt andet er at en fertil hunkat, der ikke får lov at få killinger jævnligt vil have øget risiko for livmoderbetændelse. Derfor vil jeg anbefale dig, at med mindre katten er købt med henblik på avl, at få hende steriliseret.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Er du overhovedet klar over hvor mange herreløse katte der render rundt i lille DK?
Hvor man ulykkelige skæbner der sidder på internaterne - både store og små???
Hvor mange katte der efterlades og aflives, fordi at nogen som lige syntes at "det kunne være sjovt at få killinger" pludselig ikke kan få dem afsat???
Vi har katte og killinger nok i DK, ingen grund til at sætte flere til!
Få du hellere din hunkat steriliseret og så skal du ikke tænke mere over det problem!
Hvis du gerne vil have killinger, så kan du jo kontakte bl.a. hittekilling, de søger næsten altid plejefamilier til deres mange mange killinger!
aug 2008
Hun har ved et uheld været lukket ude en gang, så chance er der jo.
Lotte - Nu er danmark jo heldigvis et frit land, hvor man selv bestemmer. Og desuden har jeg tænkt mig at beholde alle killinger selv. Så det er ikke bare for at få killinger, jeg ønsker selv at beholder dem. Og er udmærket klar over at der er mange herreløse katte, vi har selv reddet hende vi har fra aflivning, det samme med vores hund. Hun er blanding og derfor hendes helt egen, og helt sikkert den mest fantastiske kat jeg har haft kendskab til.
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 478
Gennemsnittet ligger nok omkring 3 til 5 killinger i et kuld.
Så er du klar på pludselig at have 8 ekstra katte
Du må selv bestemme om du vil have killinger, men tro mig det er ikke så sjovt som det ser ud. Der er meget arbejde og penge i det.
Held og lykke med sokkemissen
aug 2008
Jo tak
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 8 Emner: 1 Svar: 170
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 8 Emner: 1 Svar: 170
http://www.hillspet.dk/Cat/Adult/Caring%20for%20adult%20cat/Health%20and%20Wellbeing/Pregnancy%20in%20cats.aspx
og det andet hvis det skulle vise sig at hun er drægtig:
(link fjernet)
Held og lykke med den bette mis
Er det et tegn på gravidlitet?