1.875 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

kat med ondt i maven kat med ondt i maven

Efter at katten igen igen havde dårlig mave drog jeg til dyrlægen..

I morges sad hun og klagede og jeg ku se noget var galt så tog hende ud på badeværelset hvor hendes bakke står, hun løb hen til bakken, men nåede det ikke før det stod ud af hende smiley

Der var igen hvid grums i det, så det var afsted til dyrlæge.. Svaret var orm, så nu har hun fået nogle piller.

Jeg fik af vide hun kan have dårlig mave lidt tid endnu,pga orm og midlet.
Kan jeg give hende noget mod det? Hun er også igang med at blive kørt ind på nyt foder (arion da hun pruttede vældig ildelugtende på Hills)
Hun er meget meget kræsen, elsker makrelsalat eller makral i tomat, og kan med nød spise rå kylling (fx fra kyllinge bryst/filet) men er det noget der kan være godt at give mod maven?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat med ondt i maven
  • #1   25. jul 2012 nårh ja, Zoolac har jeg hørt godt om herinde

• #2   25. jul 2012 hun blir ikke fodret med makrel, hun får Arion, og som lidt lækkert i ny og næ får hun makrel, da hun ikke vil æde dåsemad..hun er meget kræsen og har prøvet både dyrt og billigt dåsemad, men hun rører det ikke.

• #3   25. jul 2012 hvad er husk?

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #4   25. jul 2012 Louise...har du prøvet at give hende vådfoderet Porta 21 og Applaws vådfoder, det er de fleste katte vilde med, også kræsne katte. smiley

• #6   25. jul 2012 har ik prøvet porta 21 men applaws er også afprøvet, og det ville hun heller ikke røre (fået af vide af tidligere ejer, at hun nærmest voksede op på vådfoder, så måske derfor hun ik vil have det mere?)

• #9   26. jul 2012 Som alternativ til den dyre torsk, kan man købe pangasius fileter..
    Det vigtigste er at det er hvid fisk smiley

Da min havde dårlig mave levede hun af kogt fisk og kogt kylling..
    Hun fik kødet most ud i lidt af kogevandet, for også at få noget væske i hende, da de jo ved diarré mister meget væske...

• #10   26. jul 2012 hvorfor må de ik få det råt?

• #12   26. jul 2012 fordi i alle skriver det skal være kogt smiley så ku jeg godt tænke mig at vide hvorfor det ikke måtte være råt, men det har du jo også nærmest svaret på i dit indlæg smiley

Kommentér på:
kat med ondt i maven

Annonce