{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

dårlig mave... {{forumTopicSubject}}

nogle gode råd til en kat med sart mave??

Hun fik Hills da jeg fik hende, men hun pruttede meget og de lugtede voldsomt,og havde for det meste fast afføring så har haft en overgangsfase på over 1 måned til 1½ måned nu til Arion.. hun prutter ik mere, men hun har ofte dårlig mave..
Der var hvid grums i det så afsted til dyrlæge, der sagde orm (hun er indekat men født staldkat, så indekat med løbegård udenfor og boet sammen med 3 andre katte før jeg fik hende)

Hun er færdig med pillerne, og blev advaret om hu nstadig godt lige ku ha lidt bøvl med maven..
Hvor længe varer det, eller kan hun bare ik klare maden?
Jeg gir hende aldrig rester, kun lidt råt kyllingkød eller skinkekøs osv inden det tilberedes og kun på str med en 5 krone, for jeg ved hun får dårlig mave af det med det samme, men hun vil jo gerne ha lidt af det..

Hun nægter at spise vådfoder, og har prøvet næsten alt fra billigt til dyrt.

Jeg overvejer at skifte hende over p andet foder inden længe (med overgangsfase selvfølgelig) til acana eller applaws tørfoder..

Men kan jeg evt gøre noget/ give hende noget, for syntes det er lidt træls at hun næsten hver dag har dårlig mave og ik kan tåle noget, især når hun gerne vil ha lidt råt.. selv godbidder kan hun få dårlig mave af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig mave...
  • #1   13. aug 2012 mit forslag ville være at du i en periode bruger Hills prescription diet Feline i/d foder - det er supergodt til at bringe maven i balance igen (:

    det kan også købe på zooplus.dk

    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/hills_prescription_diet


  • #2   13. aug 2012 ja mere eller mindre lige fra jeg fik hende... der havde hun meget lugtende prutter og i ny og næ dårlig mave, så jeg tænkte det var foderet, så har skiftet, men det har ik rigtig hjulpet.. derfor jeg snart vil prøve at skifte til kornfrit foder og se om det kan hjælpe.. er jo ik glad for at smide hende på Hills igen når hun ik trivedes på det..

  • #4   14. aug 2012 det er første gang jeg hører at en kat ikke må få råt...?

    Ja jeg tror jeg må have fat i dyrlægen igen, og så droppe at give hende noget som helst andet end hendes tørfoder...
    Hun spiser når hun vil, og her bærer vi sjældent rundt på katten, det er der ingen grund til smiley


Kommentér på:
dårlig mave...

Annonce