Tips og ideer til Niko {{forumTopicSubject}}
Niko er nu næsten 5 uger gammel og han er vældig legesyg, han er desværre "enebarn" og mormis vil ikke accepterer en ny killing i huset (er prøvet)
Har I måske nogle ideer til at aktivere ham så det ikke ender med at gå ud over vores fingre og tæer?
Jeg har tænkt mig at prøve med en killing mere om et par uger så vil mormis måske gå med til det.
Han er så småt begyndt at smage på vådmad og vand, nogen gode ideer til noget guf som kan friste ham til at spise mere end han gør nu? (mormis ammer ham stadig)
Han er en dygtig lille fyr som har gennemskuet hvad kattebakken går ud på og han har tisset i den et par gange men endnu ingen pøller, normalt?
Hvornår må han begynde at smage råt kød?
Håber på nogle dejlige svar fra jer.
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
jun 2012
Jeg tabte en klat makrel i tomat på gulvet foran ham og inden jeg nåede at tørre det op havde han hapset det..det var han helt vild med, men det er jo ikke missemad..
tror jeg prøver med lidt oksefars
Det er jo heller ikke fordi han sulter med han kan jo ikke blive med at die hos mormis..
jun 2012
Ved godt at han kan blive ved med at die længe, det jeg mente var at han ikke kan blive ved med at nøjes med kun at få mælk fra mormis.. der skal jo lidt mere til efterhånden som han bliver større og mere aktiv
Tusinde tak for de gode ideer
Tips og ideer til Niko