1.334 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Udstilling og pelspleje Udstilling og pelspleje

Hej alle sammen

Jeg er nybegynder når det kommer til udstilling og her sidst jeg var til en, fik jeg af vide at babypudder er godt til at glatte pelsen, så den ikke sidder i klumper pga varmen. Lagde også mærke til at der var rigtig mange som brugte det.
Køber man bare babypudder fra Matas eller?
Er der andre plejeprodukter/skønhedsprodukter som i ville anbefale til en langhårskat. Har kigget på mysterycoons og aner slet ikke hvad man skal bruge halvdelen af det til. Herhjemme har vi købt en katteshampoo og den bruger vi dagen før udstillingen. Tips og ideer er velkomne smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling og pelspleje
  • #2   18. aug 2015 Kan din opdrætter ikke hjælpe med gode råd?

• #4   18. aug 2015 Det er katten på billedet (altså mco) jeg skal have med. Og nej, opdrætter kan ikke hjælpe, da de ikke længere udstiller, kan hverken dansk eller engelsk (så man forstår det), og bor satans langt væk. Kan aldrig få fat i Ann-dorit og alle de gange jeg har snakket med hende på udstilling har hun altid været møg uhøflig, haft travlt med sniksnak med veninder og "køb eller gå jeg har travlt". Så har absolut ikke de bedste oplevelser med hende, samt forsinkede produkter (3 måneder!!!)...