Rost til katte avler Rost til katte avler
Har set mange anc, hvor folk nærmest klager over at katte bliver solgt som kæle katte, det ville sige de er neutraliseret. Personlig selv syntes jeg det er en utrolig godt initiativ at man begrænser hygge avlerne. Eller de mennesker der lader deres hun kat gå ud i løbe tid, og lidt over 2 måneder sener vola 8 uønsket killinger i denne verden. En kat er et dyr hvis du er heldig og passe godt på det kan blive gammel kan blive over 30. (den ældste er blevet 38)
Jeg syntes det total hul i hovedet hvis man laver flere killinger med vilje, og må nok ærlig indrømme jeg bliver noget trist over når man ser hvor mange huskatte der gives væk.
Så lad heller op til de mennesker der ligger mange penge, tid og viden ind i de katte de laver.
Og næste gang du lige syntes lille mis skal prøve at være mor, syntes jeg du skal kigge forbi dyrensværn og se der mere end rigelig katte der (hvor der også mange der bliver aflivet, da der simpelhen er for mange)
Så jeg ville gerne give en ros til de katte avler der begrænser de uønskede katte.
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 294
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 294
Mine er også ganske alm. huskillinger... men de er mine babyer og mit ansvar ... Så jeg sælger dem først når de er "fixet"... koste hvad det vil, vel vidne om at jeg kan "brænde inde" med dem.. Men hellere det end de havner med uønskede killinger eller laver dem..
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
De pleje/hittekillinger, jeg gennem tiden har taget hånd om og fundet hjem til, har også været neutraliseret m.m. + solgt med kontrakt (bortset fra dem, der blev her)
Rost til katte avler