{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Killing jager stor hankat væk :D {{forumTopicSubject}}

Vores katte har valgt at opdele sig i to grupper: Indendørs kattene (1 kat og 1 killing) og uden dørs kattene (2 katte og 1 killing).

Indendørs kattene må ikke komme uden for døren, for så får de bank af dem udenfor.

Så her i dag fordi det var mega varmt, havde vi åbnet have døren. Vi har for små 12 dage siden hentet en ny kat, der er blevet accepteret af Baby (katten indenfor) og udendørs killingen (som kommer ind og får mad).
Nå men killingen lå på kanten til have døren og lejede. Min kæreste, hans ven og jeg, sad og spillede playstation. Så ligepludselig, ud af det blå ingenting, lød der et rama skrig og skrålen udenfor. Vi tænkte Baby var rendt ud og blev banket. Men hun lå på sit leje"slot". Så jeg rejste mig og var FLAD af grin. Vores nye lille killing var stor som en fodbold og hvæste og spruttede. Hvem stod udenfor og prøvede at komme ind i huset? Udendørs hankatten. Han var så forarget og forskrækket. Han stod bare og gloede. Han prøvede forsigtigt at nærme sig hende for at komme ind, men så flejnede hun og var tæt på at ryge lige i flæsket på ham. Han så så chokkeret ud og vidste slet ikke hvad han skulle gøre. Så han valgte at trække sig. Jeg var så flad at grin, og drillede ham med han blev sat på plads af en tøs.

Killingen blev forskrækket da jeg tog hende, men var så glad for hun blev skam rost. Hun bliver nu kaldt for vores VAGTKAT smiley


Synes bare lige jeg ville dele denne sjove oplevelse med jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing jager stor hankat væk :D
Kommentér på:
Killing jager stor hankat væk :D

Annonce