{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Er kommet af med min kat :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg blev nød til at skille mig af med min skønne siameser kat Mushu, fordi jeg er flyttet til et sted hvor han ikke kan komme ud og det syntes jeg var så synd for ham. Et middelaldrene ægtepar kom og hentede ham i dag og jeg har hulket lige siden. Jeg ved jeg blev nød til det, men det gør simpelthen så ondt, for han betød så meget for mig... Er det for underligt at jeg er så ked af det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er kommet af med min kat :'(
  • #1   17. aug 2012 Næ, det er da ikke spor underligt.

    PS: De nye ejere ved forhåbentlig godt, at han skal holdes inde et par uger, inden han kan lukkes ud?


  • #2   17. aug 2012 De har en stor lukket have med net på hvor han ikke kan komme ud af. Så tror det går. Det var sådan jeg forstod det. Men ja smiley

  • #3   17. aug 2012 Så håber jeg dæleme at det er "kattesikkert", for det er godt nok noget skidt, hvis han løber væk fra det nye sted, inden han er faldet til, og har fundet ud af hvor han bor.

    Bor de langt fra, hvor du bor nu? ... Tænker om du kan komme og besøge ham...


  • #4   17. aug 2012 Det ville være mere underligt hvis du ikke var ked af det.

  • #5   17. aug 2012 Jeg tror de har styr på det. Tror godt jeg kan komme på besøg, de bor ikke SÅ langt væk.
    Heidi: Ja, det ville det.. tro mig, jeg har hulket så meget at mine øjne er helt tørre nu.


  • #6   17. aug 2012 Mon ikke de nye ejere vil synes det er ok, hvis du kommer forbi et smut...
    Forhåbentlig har katten det godt, og hvis du ser med egne øjne at han trives, så kan det nok lette din fortvivlelse.

    Mine katte har boet hos mig i over 5 år nu, og tidligere ejer (der bor i den anden ende af landet) kommer stadig og besøger os. Jeg synes, det er rigtig rart, at han stadig interesserer sig for kattene.

    Engang overtog jeg en meget gammel kat, hvor tidligere ejer bare læssede katten af ved mig, og så var katten åbenbart ude af både øje og sind :-S. Dét synes jeg var underligt.


  • Bettina L
    Bettina L Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
    #7   17. aug 2012 Men jeg ville vente lidt med at besøge den, så den har mulighed for at falde til i det nye sted.

  • #8   17. aug 2012 Ja, det kan selvfølgelig være svært at se sin kat i nyt hjem, inden den er faldet til, og måske er meget utryg. Men besøg fra en, katten kender, kan måske hjælpe den med hurtigere at falde til - i hvert fald hvis det er en kat der er gået i skjul i sit nye hjem, så vil den nok komme frem, hvis der kommer en, den kender og er tryg ved.

Kommentér på:
Er kommet af med min kat :'(

Annonce