{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger flytter hjemme fra :)
  • #1   21. aug 2012 Jeg har også killinger, som godt nok først skal hjemmefra sidst i Okt først i Nov.. Jeg sælger dem efterhånden som der kommer købere... Men jeg vil så have dem neutraliseret, vaccineret osv. inden..

    Tror det er svært at få afsat 2 af gangen... men du kan jo være heldig at der er nogen der netop vil have et søskende par.. Men hvis du ikke neutraliser dem, ville jeg have det lidt dårligt med det (hvis det er en han og en hun killing) For sæt nu at den nye ejer ikke får den neutraliseret og de får killinger sammen smiley

    Held og lykke til dig og dine små misser smiley Så bliver der tomt i det lille hjem smiley


  • #2   21. aug 2012 Du kan godt lade to flytte samme dag, men ikke alle på samme dag, da det er synd for missemor smiley Sådan forstod jeg dit spørgsmål smiley

  • #3   22. aug 2012 Jeg ville også lade dem gå hjemmefra med et par dages mellemrum aht. missemor.

  • #4   22. aug 2012 Mange tak for jeres svar:) det var mor missen jeg havde i tankerne, så tror vi tage 2 af gangen så hun ikke bliver alt for ked af det:)

Kommentér på:
Killinger flytter hjemme fra :)

Annonce