{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Kan man låne en sin bedste ven ud?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Som over skriften lød, kan man låne sin bedste ven ud??
Jeg ved ikke om det er tilladt, muligt, og om nogen overhovedet vil låne min bedste ven.
Men jeg er kommet i en dum bolig situation i 6mrd, og er derfor nød til at tilbyde min hankat et godt hjem i den periode. Ved godt at pensioner kan være ganske udemærket. Men det er en lang periode, og han fortjener at få en masse kærlighed.
Jeg har ikke gennemtænkt det hele- andet end det skal være til et godt og kærligt hjem.
Han er fertil, men dette bærer han ikke præg af hyggiejne mæssigt.
Og når han nu er fertil, kunne lånerne evt. hvis ønskes og det er tilladt, bruge hans fertilitet på egne hun katte.
Er det en hel dum ide syntes i ?? Eller har nogen prøvet ligende??
Håber på en masse gode konstruktive svar.
Forsat dejlig dag, og tak for et hyggeligt forum.
Kristina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man låne en sin bedste ven ud??
  • #1   20. sep 2007 Hej Kristina - Jeg ved ikke helt om jeg forstod dig rigtig, men er problemet at man ikke må holde kat i din lejlighed?

  • #2   20. sep 2007 Ja, det kan jeg først få tilladelse til om 6 mrd.

  • #3   20. sep 2007 Okay. Jeg ved godt at det ikke er det rigtigste i verden, men jeg må indrømme at jeg ville have taget chancen, og beholde katten i de 6 mdr. Hvis den er indekat, vil det jo sandsynligvis ikke blive opdaget :o)

  • #4   20. sep 2007 Ja, det var også min tanke da jeg flyttede ind,- men nu er det desværre blevet opdaget:-(

  • #5   20. sep 2007 Nej øv.Hvor ærgeligt.

    Hvor er det træls at folk får ondt i røven over sådan noget. Det kan da ikke genere nogen smiley


  • #6   20. sep 2007 tusind tak for din medfølelse. Jeg undrer mig jo også over hvem det kan genere. Og heldigvis er de fleste jo glade for ham. ihvertfald dem, der bor op af mig- og hvis han ikke generer de nærmeste- så burde det jo heller ikke genere andre. Men desværre jo, deres viden er nok- og skille mig helt af med ham-pga 6 måneder, har jeg meget meget svært ved. for som sagt er han min bedste ven.


  • #7   20. sep 2007 Det kan jeg godt forstå smiley

    Hmm, ville vildt gerne, men tror desværre ikke jeg kan hjælpe (da han er steril). Ved ikke hvad mine to kastrater ville sige til det...


  • #8   20. sep 2007 Meget sødt af dig, men ja! det skal selvfølgelig kunne accepteres af alle husets beboere- 2 eller 4 benede. Håber der er flere af din slags, med et godt hjerte- der kunne være interrsseret.

  • #9   20. sep 2007 Har du nogensinde prøvet at have ham sammen med andre kastrater?

  • #10   20. sep 2007 Godaften.
    Nej, jeg har aldrig haft ham gående med andre kastrater.


  • #11   20. sep 2007 Hej Kristina

    Sikke da en træls situation at stå i.

    Kender du ikke en Birmaopdrætter, der kunne have lyst at huse ham i de 6 mdr, mod at få lov at bruge ham i avlen?
    Hvis han har en god stamtavle og er en god type avlsmæssigt, kunne jeg da forestille mig at det ville være et interessant bytte for en eller anden.

    Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig, men det kræver lidt flere oplysninger, både om katten, din situation og dit tilbud/bøn om hjælp.
    Skriv gerne til mig privat, hvis det har interesse.


  • #12   4. okt 2007 Hej Kristina

    Fandt du nogensinde en løsning på 'problemet'?

    Mvh Sabrina


  • #13   5. okt 2007 Hej Lone og Sabrina
    Ja, mit problem er løst. Og mange tak til Lone for din hjælp. Jeg har snakket med Pia, og hun lyder som den helt rette, med et stort og godt hjerte.
    Jeg har lige en tandrensning og en vaccination der skal ordnes på Malley, så tager vi over og besøger Pia.
    Endnu engang mange tak for hjælpen, og de søde tanker, og ikke mindst forståelsen for mit problem.
    Knus fra Kristina


  • #14   6. okt 2007 Velbekomme, jeg er glad for at der kom en løsning smiley

Kommentér på:
Kan man låne en sin bedste ven ud??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce