{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Brug for et lån?
Er du usikker på, om du kan låne penge? Tjek de forskellige udbydere af forbrugslån ud på MoreMoney.dk. Her får du en oversigt over de forskellige udbyderes renter og svartid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låne penge selv om man står i rki
  • #1   13. mar 2009 Der er ikke nogen steder der låner ud til nogen der er reg i RKI..

    den enste mulighed der er, er hvis banken vil give dig et overtræk, som så skal være betalt inde for 3 mrd


  • #3   13. mar 2009 Der er bestemt muligheder. Men så skal du også betalt skyhøj rente!!

  • #4   13. mar 2009 Hmm jeg mener at jeg hørte i (Luksusfælden der kører på tv3) at man IKKE kan låne penge når man står i RKI... Men ved íkke om det passer ... Jeg ville også undersøge det nærmere ... Måske spørge i andre banker end i din egen, hvis de er meget firkantede... ?

    Held og lykke...


  • #5   13. mar 2009 har du ikke forældre du kan låne af...det bliver nok svært og også hundedyrt, hvis du laver et af de der quick/sms lån

  • #6   13. mar 2009 Man kan sagtens låne, selv om man står i RKI, men de steder man kan låne, uden at stille nogen form for garanti og samtidig er sat ud som dårlig betaler, der betaler man også for det man låner, med en MEGET højere rente end normalt..

    Jeg ved ikke om man må nævne hjemmeside navne herinde mere, kan ikke finde rundt i reglerne, og gider ikke læse dem, men hvis du søger på google: lån+rki og så kommer der en del ting frem, hvor man kan se hvor man kan låne, selv om man er i RKI.. Tjek ÅOPen, er den over 10% så er det for højt i min verden.. Over 20% er kun i nødstilfælde.. Og over 30% så skal det være fordi man er døden nær hvis man ikke låner de penge.. Det er simpelthen for dyrt..


Kommentér på:
Låne penge selv om man står i rki

Annonce