{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

tænder {{forumTopicSubject}}

Har idag været hos dr.dyr med min gamle mispige på 13 år. Det var ikke så positivt. Hun har en tandsygdom som er meget normalt hos gamle misser, Det viser sig ved kattens tænder knækker og tandkødet bliver rødt og ømt og de kan få svært ved at spise da det gør ondt. Det kan opperes men da mispigen har cancer i bryst og mave vil de ikke opperere. Hun spiser fint stadig og kæler og er helt normal, men lige så snart hun får svært ved at spise skal hun have fred og sove ind. Så nu skal vi bare have det rart og hun skal forkæles med alt det hun elsker, vi er på lånt tid nu. Vi har haft 13 gode år sammen, så den dag hun skal sove ind for sidste gang bliver det her hjemme og i mors arme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænder
  • #1   26. mar 2008 Tak skal du have Pia. Tumsi har holdt mig vågen det meste af natten,Hun villle kæle hele tiden og hun lå i mine arme ved siden af mig og spandt ind i mit øre. Jeg er lidt brugt idag men det var hyggeligt. Min Hankat jagter hende nemlig meget, tror han kan mærke hun er lidt sart og når Tumsi ligger ved mig er hun helle og det ved den slemme dreng.

Kommentér på:
tænder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce