{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Foder? {{forumTopicSubject}}

Hvad fodrer i jeres flad/semiflad-snuder med?
Jeg har hidtil fodret med Iams, Eukanuba og RC (skifter lidt, så de ikke bliver trætte af deres foder), men er ved at blive "omvendt"... Her forståes at jeg har tænkt meget over at katte nok, som skrevet mange steder, er bygget til at spise kød og ikke kødmel og korn i forskellige udgaver som hovedingrediens i deres foder.
Jeg har overvejet at skifte til f.eks. Orijen (med 63% kød i ders produkter), men kender ikke rigtig nogen der bruger det eller som i det hele taget har tænkt at købe andet end det "alle de andre" køber, hvis i forstår.

Hvad giver i pelstotterne at spise?
Skriv også gerne om de får noget supplerende f.eks. dåsemad og i så fald hvilke mærker.

Jeg er meget nysgerrig smiley

Glædelig bagjul
Trine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder?
  • #1   26. dec 2008 vores får RC til persere, det har de altid været helt vilde med. de får ikke noget dåsemad, en gangimellem får de en gærtablet, men det er også det. Ja så hvis vi skal have noget de kan lide, rejer eller tun, kan de da også få lidt af det.. men ikke noget sådan til daglig.

  • #2   26. dec 2008 Hej Trine.

    Jeg giver mine Specific, jeg kan kun varmt anbefale det foder. Jeg giver så mine noget kød engang i mellem, kun lidt tun engang i mellem. Ellers køber vi fisk som vi laver specielt til dem.


  • #3   27. dec 2008 Hej smiley Jeg giver min RC, til seriliserede unge hunkatte, og de er bare 100% 10-4 til hende smiley Men min kat, har heller ikke rigtig så mange træk efter faren, så hun har ikke rigtig flad snude eller lang hår smiley Men hun har altid reageret rigtig god på RC (af dem jeg har prøvet af dem)

  • #4   27. dec 2008 hej
    også rc kitten perser... men orijen, skulle være SUPER godt foder for katte, da de jo er kød spiser, og min chef foder med det til sin allergi hund. Og hun har aldrig været mere tilfreds*s*


Kommentér på:
Foder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce