{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

Hvad ELSKER du, som andre hader? {{forumTopicSubject}}

<b>Er der noget som i bare ELSKER selvom de fleste af Danmarks befolkning hader det?

Her er nogle af mine:

</b>Folk som snakker med deres katte *wink*
Rygere
At bruge laaaaang tid på at gøre sig klar til fest
Stærk ost der lugter hehe
Historie og museumsbesøg
At sætte sin yndlingssang på repeat
At se Dirty Dancing for 100. gang
Lille Doktor på prærien
Reklamer der kommer ind af døren
Gammel dansk musik
Heavy metal / hård rock
Min svigermor *LOL*
Chili Con Carne UDEN kød
Morten Korch film
Hytteost, rygeost, fetaost
Ostepops
Lugten af gammel kælder

<b>Fyr løs hehe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ELSKER du, som andre hader?
  • #1   10. apr 2010 * Muskelhunde
    * Rod ( Men ikke beskidt )
    * Stå tidligt op
    * Se Anna Pihl


  • #2   10. apr 2010 Indvandre
    Muskelhunde
    Kyllinge lasagne.
    Bøsser


  • #3   10. apr 2010 jeg elsker
    - Hajer
    - Reklamer der kommer ind af døre
    - Store ildelugtende forurenende firehjulstrækkere
    - Mus
    - Lugten når man pakker en ny dvd eller andre elektriske apperater ud
    - At knække med nakken, ja undskyld men det er så rart bagefter
    - At lægge budgetter

    Der er sikkert meget mere - men ejg kan ikke rigtig komme i tanke om andet lige nu.. smiley


  • #4   10. apr 2010 Jeg elsker!:

    At høre HØJT musik!:D
    At bruge lang tid på at ordne hår.
    At knække fingre- Ja undskyld, men ELSKER det!
    Og at bide negle.
    At sige, hvorfor til folk!:P

    Ja så kan jeg ikke komme i tanke om flere..:)


  • #5   10. apr 2010 Carina - Jeg elsker også kyllinge lasagne det er bare mums :o) Jeg laver det med spinat og kylling.

    Muskelhunde - ja dem har jeg bestemt heller intet imod :o)

    Pia - puha jeg synes det er så ubehageligt når folk knækker deres nakke, har en kammerat der gør, fyhhh...hehe


  • #6   10. apr 2010 Jeanette Z;

    Faktisk så har jeg fået at vide af en fysioterapeut, at det er oksy at knække nakke det er "kun" ens sener der siger de der knæk... smiley
    Hvis ikke jeg gør det så får jeg ondt i hovedet og nakken..

    Men jeg kan rigtig meget godt forstå at folk ikke bryder sig om at høre pådet.. Jeg kan selv ikke lide lyden af, når folk knækker fingre smiley hehe **Yani ( Mig)+Tøze Dreng (Miv)* * smiley


  • #7   10. apr 2010 Yani`;
    jeg har også alle dine udover at bide negle (hehe) ^^
    Og så elsker jeg kulde
    Jeg er den eneste i klassen der "elsker" at læse
    og..øh så kan jeg ikk flere lige nu XD


  • #8   10. apr 2010 Jeg elsker....
    Lugten af en nystrøget/ slukket tændstik
    at slå prutter
    Karaoke (ejer ikke en tone)
    Kærlighedsfilm
    osv.. osv.... osv...




  • #9   10. apr 2010 Jeg elsker mine katte ,og kærligheds film ,og krimier ,både som bøger og film ,;)

  • #10   10. apr 2010 Jeg elsker
    Børn
    Hunde/Katte/Mus/Rotter
    En god film
    God mad
    Jul
    Nytår
    Sommer når solen skinder
    Og jeg elsker min famile og min kæreste og min katte og min hund


  • #11   10. apr 2010 ikke for at sige noget dårligt om jeres indlæg bimsemor og dorthe s, men jeg tror I har misforstået smiley Det skulle være noget I elsker men som alle andre hader smiley

    Hvor er I bare søde smiley


  • #12   10. apr 2010 Makrelsalat

    lugten af våd hund smiley

    Lars Lykke Rasmussen :)))


  • #13   10. apr 2010 Jeg kan godt lide:

    At få en smøg
    En god cigar ved rette lejligheder
    At drikke øl af dåser
    Heavey metal
    Rockkoncerter og festival (ved godt mange elsker det men måske færre på min alder)
    At komme på det lokale værtshus
    Min svigermor må også være med
    Stærk ost også gerne med slim og skimmel
    Tatar med rå æggeblomme
    En have der ligner lidt et vildnis

    Og så er der ting jeg sagtens kan leve med:

    Rod
    Store nullermænd i krogene og dyrehår (bare ikke i sengen)
    Spindelvæv
    Lidt fedtede vinduer (især p.g.a. hund)
    ...og en masse andre ting....


    Sjov tråd smiley


  • #14   10. apr 2010 Miemiv - vi to har lidt tilfælles hehe :o)

    Jeg lever også med fedtede ruder, mest pga hunden - i hvert fald vores terrassedøre smiley


  • #15   10. apr 2010 mine ruder er også fedtede,dèt Balou M.C. missen,han står i fuld højde og BANKER PÅ når han vil ind,og poterne er møg beskidte..

  • #16   10. apr 2010 Hehe, Rille sikke en bandit *LOL*

  • #17   10. apr 2010 Jeanette - Ja på nogle områder ;o) - Jeg springer lige over m.h.t. gammel dansk musik, Morten Korch og Dirty Dancing *G*

    Jeg kan også lige komme på mere spiseligt:

    Oliven
    Muslinger
    Peanut butter

    Og så kan jeg godt lide gør-det-selv arbejde (handywoman ;-D )
    Motorcykler
    Bil- og MC ræs
    Lugten af benzin, diesel og fortynder (meget usundt....)


  • #18   10. apr 2010 Ja jeg skrev også LIDT tilfælles hehe smiley

  • #19   11. apr 2010 ja Nette !!!! han er ski en bandit med Stort !!! og så skulle han have et andet navn,det kan KUN være Rasmus...Rasmus Klump !!! han er ski så klodset ik meget elegant mis over ham,tror han er en halv hund,opfører sig sådan...smill dèn med osten..er jeg også med på,bla....

  • #20   11. apr 2010 He he, Jeanette ;o)

    Rille - Jeg har så til gengæld været så forudseende at døbe min kat Bandit, for det er hvad han er, og så flyttet ham op til min kæreste, så han ikke terroriserer mit hjem og kradser i mine møbler *GG*


  • #21   11. apr 2010 Miemiv dèt må da være en Tålmodig kæreste du har dejligt...he he Men navnet passede åbenbart GODT !!! smill

  • #22   11. apr 2010 Jeanette :

    Ja det smager vildt godt.. men høre bare ikke om ret mange der kan li det. de syns ikke der er nok kød i.. kylling er åbenbart ikke kød smiley


  • #23   11. apr 2010 Carina - jeg har ofte lavet det herhjemme, da jeg ikke spiser smulderkød, så får vi lasagne er det altid med kylling :o) Jeg erstatter altid hakket kød med noget andet - derfor jeg også har skrevet at jeg elsker chili con carne uden kød - hvis der skal være kød i laver jeg det med skært kalvekød, det smager også godt :o)

  • #24   12. apr 2010 Jeanette:

    det kunne være jeg skulle prøve det en dag smiley spiser heller ikke hakket kød , hvis jeg kan undgå det..


  • #25   12. apr 2010 Jeanette, vi har en del tilfælles ;o)

    Folk som snakker med deres katte og hunde :o)
    Reklamer der kommer ind af døren,
    Heavy metal / hård rock
    Hytteost, rygeost, fetaost
    Ostepops :o)

    Derudover elsker jeg
    motorcykler (især min egen ;o))
    Mc træf
    lugten af en dækbrænder :o)
    muskelhunde (også især min egen ;o))
    rotter
    slanger
    lystfiskeri
    fisk
    tatar med rå æggeblomme
    oliven







  • #26   12. apr 2010 Gitte M - ja det har vi faktisk :o)
    Jeg kan nu også godt lide muskelhunde, det er som regel uvidende ejere jeg ikke bryder særlig om.

    Elsker også alt godt fra havet, men springer over tatar og oliven hehe smiley


  • #27   12. apr 2010 Nogle af tingene er godt nok ikke så meget ting som andre hader, men mere ting jeg elsker, men som andre hader jeg gør..

    - At pille ved mine fødder. ^^ . Ultra dårlig vane, men jeg hygger mig.
    - Piercinger
    - At stikke noget igennem mine piercinger. Fx blomster eller snore..
    - Country og irsk musik
    - At skrive stile
    - cultshakere


  • #28   12. apr 2010 Zabrina - nu har jeg selv lidt piercinger, vil det sige at du tager staven ud og så sætter en snor igennem hullet eller? hehe Det har jeg godt aldrig gjort *lol*

  • #29   12. apr 2010 Zabrina -
    Av gør det ikke ondt smiley


  • #30   12. apr 2010 Nej jeg tror ikke at det gør ondt - det er bare en lidt mærkelig fetish *lol*

    Mine gør i hvert fald ikke ondt. Men nu har jeg også haft dem i mange år efterhånden.


  • #31   12. apr 2010 Jeanette:

    har selv tolv Piercinger og en tatovering . så den smerte har jeg taget, men kunne forestille mig at det gør ondt at trække en snor igennem smiley


  • #32   12. apr 2010 Det gør omtrænt ligeså ondt som at skifte ørering.. Så det gør det på ingen måde.. smiley .. Medmindre der er takker eller noget på.. Og det er der jo ikke.. smiley
    Så længe det ikke er tykkere end hullets størrelse..
    Har engang købt et for tykt læbesmykke ved et uheld. Den var dyr, så jeg SKULLE bare have den i. Mit ordforråd er simpelthen ikke stort nok til at beskrive hvor ondt det gjorde. Vi måtte holde pauser fordi min småhysteriske hulken gjorde det svært for min veninde at få den i.


  • #33   13. apr 2010 Carina - 12 piercinger - hvor dælen har du dem? hehe
    Man kan ikke se noget metal i dit ansigt :o))


  • #34   13. apr 2010 Zabrina - kan godt forestille mig at det ikke var en særlig rar fornemmelse, avs!

    Jeg skifter sjældent mine. Har købt og fået i gaver, men det er ligesom at den alm. sølvkugle bare er nemmere, har dog en lidt anden i tungen, skiftet for nylig :o)


  • #35   13. apr 2010 en i navlen, en i læben, en i næsen, 9 i ørene.. har haft en mere, men den tog jeg ud, hihi..

  • #36   13. apr 2010 Nå det er dem i ørerne der trækker op hehe

  • #37   13. apr 2010 Jep, (; hihi .. men det betegnes som pircinger, fordi at de er lavet med kanyle(nål.. frem for at blive skudt ind (:

  • #38   13. apr 2010 syns ikke pricinger gør så ondt at få lavet, en tatoveringderimod, AV !

    hihi.


  • #39   14. apr 2010 En piercing er et hul i huden hvor der er isat et smykke.. ^^ .. Så om man så lavede en med et glasskår, ville det stadig være en piercing.. smiley

    Hvor er du tattoveret Carina?
    Jeg har et par gange været med familie/venner nede og blive tattoveret.. Så snart jeg hører lyden af den de maskine, føler jeg jeg skal besvime.. Det går heldigvis over lige så snart den rammer huden


  • #40   14. apr 2010 Jeg kender godt betegnelsen for piercinger :o)

    Personligt synes jeg heller ikke at det gør ondt at få lavet. Men min madonna sved godt nok en hel del, da jeg fik den lavet, hvorimod den i tungen slet ikke kunne mærkes.

    Skal selv ind og have lavet en tus, forhåbentligt i næste måned - har 3 jeg skal have lavet og efter det ved jeg ikke om det bliver til flere :o)


  • #41   14. apr 2010 Zabrina:
    et sted som kun udvalgte personer ser (; .. tror også det derfor det gjorde så ondt, det er jo et ret følsomt sted.. heh..

    Jeanette:
    jep. madonnaen gjorde ondt. gjorde det ikke bedre at jeg fik a vide lige inden at ham der gjorde det, aldrig havde gjort det på en kunde før (;


Kommentér på:
Hvad ELSKER du, som andre hader?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce