{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Søger råd ang Maine coon..

Min pige er i løb og er ca 3/4 dage henne, men hun bliver arig hver gang vi lukker vores dreng ind til hende, hun sågar angriber ham hvis han kommer for tæt...
Har prøvet både i dag og i går, først på hans område og i aften på hendes, men uden held..

Hun er 1 år og 10 måneder og det er 4 gang hun er i løb, men første gang hun skal pares..

skal jeg bare lade dem selv klare det og håbe på det bedste?? (nervøs)

håber på gode råd..

knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..
  • #1   3. mar 2011 Kunne du prøve at lade dem have mere plads end blot et rum ? Nogle hunkatte er sindsygt hidsige, og kræver at hankatten virklig skal på charmeoffensiv.

  • #2   5. mar 2011 Du skal også give dem tid...
    At tro de parre sig ved første øjesyn,er sjældent sket,så giv dem tid og lad dem være i fred.
    Lad hende evt. gå sammen med hankatten fra nu af og indtil næste løbetid,så har de lært hinanden at kende.
    Havde engang en sippet hunkat,det tog 1½ mdr. før hun lod sig parre og de havde gået sammen fra dag 1...


  • #3   6. mar 2011 Din kat lyder for mig utryk..... Når jeg har sådan en pige til parring, så nr 1 holder jeg stress nede sa meget som muligt. Dvs hun skal også mærke du er rolig.. så ham i en transpirtkassse og se om hun ikke foler sig mere tryk efter nogle timer.
    Jeg har ganske sjældent oplevet, at selv den mest hysteriske pige og stressede ikke er parret inden 8 timer fra ankomsten. Oftest går der max 2 timer, så er der bid.
    Kan du fjerne ham helt, så hun kan blive tryk ved lokalet, så er det endnu bedre, og sa skifte frem og tilbage i transportkassen med dem.... Uden kontakt når er skiftes... Vigtigt.
    Jeg har endnu kun med mine 12 år med fertil drenge måtte opgive en parring hos hannen i hans hus.... De bliver lukket i løbegarden, så er hun knap så hidsig.... Den mildeste kat til hverdag, men et næst når hun er i løb
    Hilsen heidi


  • #4   6. mar 2011 Tak heidi for dine råd, ja hun var utryk og også derfor vi flyttet ham her ind til hende denne gang og de går sammen oppe i værelset nu, hun væser kun en smule nu og han kan få lov til at vaske hende så går ud fra det går nu :0)

Kommentér på:
Hjælp..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce