{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

En brokketråd! {{forumTopicSubject}}

Jeg tror vi skal have en brokketråd, hvor vi må bande og svovle over de ting der går os på!! Så her er den...
I denne tråd er alt tilladt.. til en hvis grænse smiley
Vi skal stadig respektere hinanden... men udover det... værsgo' at slå jer løs!!!

Jeg starter!

HVAD F*NDEN GIVER POPSMARTE F*CKHOVEDER RET TIL AT KALDE MIG TYKKE DYR OG FEDE SVIN I FITNESS CENTERET!?!?!?
Jeg er SÅ hidsig!!! ØV!!
Jeg valgte at tage en aftentræning i dag, og det gør jeg nok ikke igen, med mindre det er i yderste nødstilfælde!
Jeg skulle igang med at træne mine arme, og den maskine står i vægtløft afdelingen, ergo det sted hvor alle gutterne står. En af dem har lagt sin telefon på sædet af den maskine jeg skal bruge... Venlig som jeg er, gør jeg manden opmærksom på at jeg ligger den op på bordet, så han ikke tror nogen er løbet med den.
Han vælger så at svare mig med ordene "JA, du skal nok ikke sætte dig på den vel, fede svin!" hans kammerat griner og siger "Tykke dyr" og så griner de begge to som om det var verdens bedste joke!
AARGH!!!
Jeg blev da heldigvis så hidsig, så jeg BLEV dernede og gjorde mit program færdig, for de skal satme ikke få skovlen under mig!
Jeg HADER sådan nogen typer!!!

Ja, jeg havde sq lige brug for at komme ud med det... og i har været gode og søde til at komme med opmundrene bemærkninger i andre sammenhæng... Så jeg tænkte det var ok... og så tænkte jeg at andre end mig måske kunne bruge en tråd at brokke sig i smiley

Puha, nu vil jeg køle ned, og nyde resten af fredagen... God weekend til jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En brokketråd!
  • #1   26. aug 2011 Jeg fatter ikke, hvad den slags typer selv får ud af at opføre sig sådan over for andre mennesker.... :-0
    Man de må ha det rigtig dårligt med sig selv:

    Glade mennesker har ikke behov for den slags: glade mennesker ville bare synes det var rigtig flot, at du prøvede at gøre noget ved dit problem - eller de ville blande sig helt udenom, fordi de havde et liv ;D

    Men de typer møder vi allesammen indimellem, bare i en anden version, hvis ikke vi lige er for tykke...

    Godt du beherskede dig i hvertfald smiley
    Jeg blev sgu rigtig hidsig, da jeg læste det - men man får det meget bedre med sig selv, hvis man ikke gir magt til dem ved at reagere; det jo det de vil; ha en reaktion, så føler de sig ovenpå... STORE....



  • #2   26. aug 2011 Tro mig, jeg havde også RIGTIG meget lyst til at reagere... jeg har hele mit liv fået at vide at jeg er tyk og grim, men nu prøver jeg jo at gøre noget ved det... så det tog ALT min viljestyrke ikke at svare ham igen, og bare fortsætte med min program... Men jeg gjorde det.!! Han skal ikke have mig ned med nakken...

    Men blev sq bare så hidsig... jeg kan ikke forstå hvorfor nogen vil såre andre på den måde smiley


  • #3   26. aug 2011 Ja det er helt hjerneløst, det de har gang i..
    Men som svar til dit sidste spørgsmål her: Jeg tror ærlig talt ikke at det gik ud på at såre dig, for han havde nok ikke sagt det hvis han ikke havde haft "opbakning". Jeg tror det gik ud på at såre dig i forbindelse med at føle sig "sej" over for en "ven" - og så var du lige et let mål. På den måde kan man kun have ondt af de ynglinge, men hidsig gør det da én! Og det er sådan noget der både kan ødelægge ens dag, men også sætte ens motivation til at gøre noget ved sit problem, endnu højere op smiley Som det jo gjorde ved dig


  • #4   26. aug 2011 Du har nok ret... Det tænker man bare ikk på når det står på... Blev sq ærlig talt også lidt paf.
    De andre gange jeg har været dernede har jeg bare haft gide oplevelser, og så kommet der sådan en tosse... Dumme dumme ham.


  • #5   26. aug 2011 Gide = gode

  • #6   26. aug 2011 Ja det da klart. Og det er oftest først efter situationen man begynder at tænke på helheden af situationen og "ihh hvor skulle jeg have sagt det.."

  • #7   26. aug 2011 Men det var godt, hun ikke gjorde det smiley

    I det her tilfælde... det ville ha været helt omsonst..


  • #9   26. aug 2011 Ja helt klart smiley Er i de fleste tilfælde godt at beherske sig. Har selv haft fået professionel hjælp ifm. at styre sin vrede. Nu bliver jeg så vred at jeg klapper i/sortner for min hjerne og mine øjne og min krop helt stivner smiley Men nøøøøøøj hvor kan det være svært at styre nogen gange når man mærke det blusser op i en.

  • #10   27. aug 2011 Skulle bare have sat mig på hans lorte telefon smiley Så kunne han lære det...
    Ej... det er som sagt nok meget godt jeg lod være... det kunne nok have endt galt.
    Har talt med min fætter som kommer deroppe, og han fortalte der var en grund til at ham gutten kun er der om aftenen når der ikk er nogen instruktørere... Han er en af dem som leger lidt med steroider, altså ham tossen, ikk min fætter smiley


  • #11   27. aug 2011 Jeanne P - hvad fanden bilder de sig ind?
    I mit center behandler ALLE hinanden med respekt - og hvis man ser en overvægtig træne, så tænker man bare; FEDT at de gør noget.

    Men ved du hvad .. Næste gang du har lyst til at putte søde sager i hovedet eller siger; jeg kan ikke mere til træning .. Så tænk på de idioter! Så får det dig til at give den en ekstra skalle .. Du skal vise dem skal du!
    Keep up the good work!



  • #12   27. aug 2011 Tak maria cecilie... Der er nu ikk noget der skal holde mig fra at komme derned og træne smiley
    Havde bare lyst til at brokke mig over sådan en idiot.
    Tror jeg har pralet i en anden tråd, med at jeg ville lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet, hvis sådan noget skete... Men det gjorde jeg sq ikk lige u går...

    Er dog faldet til ro i dag, og glæder mig til at komme derned på mandag igen... smiley


  • #13   27. aug 2011 Klart det går rent ind, når det er et ømt punkt - vi har alle ømme punkter, dit er bare meget synligt smiley
    Men ikke værd at bruge mere krudt på; nyd du det gode vejr i stedet ;))))


  • #14   27. aug 2011 Hehe er lige kommet hjem fra havefest... Strålende vejr til telt og grill smiley

  • #15   28. aug 2011 Jamen, er det da ikke utroligt ?!!!

    Jeg plejer at holde mindst en fødselsdag i haven og en have-kom-sammen : -O
    Det eneste, vi har kunnet holde i haven i år, er påskefrokosten.....

    Men lige nu er der da en smule sol bag skydækket, så vil skynde mig ud på cyklen, inden det igen vælter ud af himlen...


  • #16   28. aug 2011 Regner med jeg skal holde grillfest til min fødselsdag... d. 10 december smiley

  • #17   28. aug 2011 I det mindste er det vel holdt op m at regne - og de her Webergrill sku være så effektive; så kan I stå i carporten med dynejakker på !






  • #18   28. aug 2011 hehe, jeg bor i lejlighed på første sal... så jeg å ikke grille smiley hehe
    Men det kunne nu ellers være ret sjovt smiley


  • #19   28. aug 2011 *Han er en af dem som leger lidt med steroider, altså ham tossen, ikk min fætter smiley * jamen så har han jo et stort behov for at kompensere for sin lille ostereje ;D

  • #20   28. aug 2011 hehe... det tænkte jeg også da jeg fik det at vide smiley
    Så nu har jeg det slet ikke så skidt med det... Jeg skal nok klare mig smiley


  • #21   31. aug 2011 Nu ved jeg ikke lige om det er sagt, og jeg kommer også lidt sent ind i tråden. Men de to fortjener en ordentlig omgang tæsk. Virkelig intet mindre. Jeg bliver SÅ SÅ HIDSIG. Der er ingen andre der skal kommentere nogen andres vægt. Jeg har selv været overvægtig det meste af mit liv. Og folk behøver jo ikke sige at man er fed. Vi er jo ikke blinde, vi kan godt selv se det. F...ing r..huller.

    Nå, men det jeg ville sige var, synes du skulle have sagt det nede i træningscenteret. Og det synes jeg ikke er barnligt eller noget, men sådan nogen skulle bortvises fra stedet.


  • #22   31. aug 2011 Jeg satser på det var en engangsforseelse...
    Dermed ikke sagt at jeg ikke har sagt det videre! Min veninde er ansat dernede, og hun ved godt hvad der er sket, så der er obs på det nu.
    Men da jeg kun har oplevet det den ene gang, så lader jeg det glide...

    Jeg er ligesom kommet ovenpå nu... og håber virkelig det bare var noget der skete den ene gang. Men ellers skal jeg nok gøre ET eller andet for at det ikke sker igen.

    Derudover, er der kommet en annonym klage, om folk der bruger "krudt" dernede, i form af sterioder osv. (Det er ikke mig der har sendt den)
    Så jeg kunne godt forestille mig, at ledelsen snakker med doping dk. om et lille surprise visit... Hvis ledelsen altså kan "bestille" sådan et...?

    Men om ikke andet... så indtil videre, så lader jeg som ingenting med den bemærkning. Han virker bare som en stor dum dreng (med eller uden krudt, det aner jeg ikke), nu når jeg ser på det med friske øjne...Men det skal ikke ske igen!


  • #23   31. aug 2011 Altså det mener jeg da godt træningscenteret kan. I hvert fald have en aftale med sådan nogle, der kommer og tester. Hvis så de gør folk opmæksomme på at det kan forekomme at de skal have taget tests så gør de det måske ikke så meget mere eller finder et andet lurvet træningscenter. Det var i hvert fald sådan FitnessDK fik deres dårlige rygte lidt af vejen.

  • #24   31. aug 2011 Jeg tror i hvert fald de ville fange nogen fisk hvis de prøvede

  • #25   31. aug 2011 Målet er jo ikke decideret at fange nogen, men at skræmme dem væk som gør det smiley i det lange løb i hvert fald

  • #26   1. sep 2011 Jeg ved det ikke... Har aldrig oplevet sådan en omgang... Men skulle da med glæde

Kommentér på:
En brokketråd!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce