{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det står da helt stille herinde!
  • #1   1. nov 2011 hejsa synes heller ikke at denne gruppe har været aktiv særlig meget men jeg kan så fortælle at jeg har tabt mig 13 kg på ca 3-4 månder smiley

  • #2   1. nov 2011 ej hvor flot, det var da helt vildt! må man spørge hvad hemmelighedden er? smiley

  • #3   2. nov 2011 ja jeg skriver det i denne gruppe sener er det iorden smiley

  • #4   2. nov 2011 ja helt sikkert smiley

  • #5   2. nov 2011 her den kur jeg går efter
    .....................................
    Diæt som man giver hjertepatienter for hurtiger vægttab før operation. på 2½ mdr, kan man tabe op til 52 pund, hvis det behøves..
    .....................................................................................
    Morgenmad

    ½ grapefrugt eller juice (usødet)
    2 æg-fri tilberedning
    2 skiver bacon

    Frokost

    ½ grapefrugt eller juice (usødet)
    salat m/dressing-fri valg
    kød -frit valg - fri mængde

    Aftensmad

    ½ grapefrugt eller juice (usødet)
    kød - frit valg - fri mængde. kan erstattes med fisk
    Grønsager - grønne eller røde ( tilberedet i smør eller med krydderier)
    eller salat som frokost.

    Sengetid

    et glas tomatjuice eller skummetmælk.
    .................................................................................
    Vejledning

    Til alle måltider må du spise indtil du er mæt eller til du ikke kan spise mere.
    Lad være med at undlade noget fra diæten især må du ikke skippe bacon til morgenmad, eller salatten til de andre måltider.
    Det er kombinationen af maden der forbrænder!!!

    Grapefrugten er vigtig da den virker som en katalsator der starter forbrændningen begræns kaffe, Den påvirker insulin balancen der hindre forbrændningen
    prøv at begræns det til en kop ved spisetid.

    Spis ikke mellem måltiderne. Spis du det der er foreslået,vil du ikke blive sulten

    Diæten udelukker fuldstændig sukker og stivelse som danner fedt.
    Fedt danner ikke fedt - det hjælper med at forbrænde det så du kan stege i smør bruge rigeligt med smør på grønsagerne.

    Spis ikke dessert, brød og hvide grønsager eller søde katofler.
    Spis ikke hvide løg. Kartofler, eller ( blad)selleri

    Spis røde løg, peber frugter, radiser, agurk, broccoli, forårsløg. spinat, kål, gulerødder og tomater.

    Du må spise det dobbelte eller tredobbelte af grønsager eller salat til måltiderne.

    Alle læskedrikke skal være light eller coffeine fri

    Spis til du er stopmæt. Jo mere du spiser des mere vægt viln du tabe,
    Du kan tabe 10 pund på 10 dage. Der vil ikke være noget vægttab de først 4 dage,
    men du vil tabe 5 pund på femte dagen. Du vil tabe 1½ pund hver anden dag indtil du er på den vægt hvor du ønsker at være.
    ..........................................................................
    Held og lykke med dit vægtab..


  • #6   2. nov 2011 uha det lyder sørme spændene! det kunne da være man skulle prøve det smiley men der står det er vigtigt med bacon, jeg kan ikke lide bacon, hvad gør man så?

  • #7   3. nov 2011 tror godt at du kan springe bacon over smiley

  • #8   6. nov 2011 Jeg kan se at det meste af maden er protein-kilder. Protein sætter forbrændingen igang.

    Mandler skulle være rigtig godt til at forbrænde mavefedet, men kun i små mænder.

    Jeg tjekker altid rugbrødet, om der skulle være tilsat hvedemel, hvilket der er i det meste rugbrød. Hvedemel er fy på slankekur, har jeg fået fortalt.


  • #9   6. nov 2011 okay men jeg har tabt 13 kg på den her kur smiley

Kommentér på:
det står da helt stille herinde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce