Problem med voksen kat der tisser andre steder Problem med voksen kat der tisser andre steder
heii
mit kattebarn Trolde tisser i et hjørne på gulvet, i vores gang, vi er holder hans bakke fin og ren og holder niveauet af grus på ca 7 cm, alligevel tisser han på gulvet.
vi ved ikke hvad vi skal gøre ved det. Vi overvejer at han skal lukkes inde på hans værelse om natten og når han er alene,men synes også det er synd.
vi har også prøvet at hælde Rodalon, der hvor han tisser, da det skulle gøre han ikke vil tisse der, men uden held.
han er 6 år gammel og han er blevet flyttet en del gang, ikke af os, men af hans tidliger "mor" som vi har adopteret ham fra, fordi hun ikke kunne have ham mere.
Vi har tænkt på at det er fordi han er blevet "bims" af at være flyttet en del gange.
WHAT TO DO ??
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
Jeg tror mere på at din kat har en urinvejsinfektion og det er meget smertefuldt for katte, derfor forbinder din kat bakken som det er den der er årsagen til smerten.:-(
Jeg synes du skal tage din kat til dyrlægen for at se om det er en urinvejsinfektion. Det kan være mange ting, men gætter stærkt på det er urinvejs problemer.
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 22
jo, men gør det kun når vi ikke er hjemme eller sover, og han virker eller sund og rask, han opføre sig sov han plejer, har ikke set nogle sygdomstegn
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det er det, men jeg ville ihvertfald være helt og aldeles på den sikre side, og få den undersøgt.
Det kan også være han har brug for to kattebakker.
jul 2012
mange tak for svar
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Som nævnt behøver der ikke være andre symptomer end urenlighed - og det kan være yderst smertefuldt for katten. Ja, jeg ville få taget en urinprøve.
Hvis ikke den er kastreret, er det også en god idé.
jul 2012
Problem med voksen kat der tisser andre steder