Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P
  • #1   30. sep 2012 min tude sang er Daddy cool sangen, da det var det vi kaldte vores far, som døede for 5 år siden, der står også Daddy Cool på tillægs stenen på gravstedet. så den sang får mit hjerte til at hamre helt vildt, og får næsten koldsved hvis jeg feks. står i en butik hvor de spiller den.. savnet til ham er så stort..

ellers har jeg det sådan med når jeg ser et billede af min himmelkat Mini MIs så tuder jeg så det står ud af ørene, jeg kan slet ikke engang gå ind på hendes profil her på KG uden og stor tude, tror snart jeg aldrig kommer mig over det..

• #3   30. sep 2012 Bl.a. "Fireworks" og "So this is goodbye" - begge af Stina Nordenstam har kostet mig nogle kleenex. Men jeg kan (som regel) godt høre dem uden at tude. Det kommer an på mit humør.

• #4   30. sep 2012 Danser med drenge: "Er der nogen i himlen" - blev pudsigt nok spillet da jeg kom hjem fra en afsked med Mads (kat) og da jeg kom hjem fra min Onkels begravelse, så den er jeg ikke særlig vild med længere

Kommentér på:
R.I.P

Annonce