{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Hvorfor afviser i??? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk afviser når brugeren af katten intet gør forkert. i øjeblikket er der en 11 årig pige som prøver at få sine to katte ind, hun har lagt nogle gode billeder op og teksten er okay, den er ikk super lang, men det er altså heller ikk et krav.
lad nu vær med at være snobbet bare fordi det er en 11 årig pige som ligger dem op, og hvis i endelig afviser så skriv da for pokker hvorfor i afviser? det kan da ikk være rigtigt at vi skal til at være ligesom hestegalleriet med snobbet folk som afviser bare fordi katten ikk lige falder i jeres smag.
Kom nu ind i kampen venner.

Undskyld det sure opstød, men syns virkelig at det er synd for sådan en pige at hun bare får afvisninger, men ingen gider fortælle hende hvad hun gør galt så hun kan rette op på det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor afviser i???
  • #1   19. apr 2013 Har lige taget et kig......
    ja billederne er der intet i vejen med der er nogle herinde med meget dårligere smiley
    har ikke noget imod at godkende med teksten men det kan tænkes at folk ikke mener at hendes "main coon" høre til i den kategori uden stamtavle måske menes det mere at være en blandingskat? men jeg ved ikke om hun er main coon bare uden stamtavle? smiley


  • #2   19. apr 2013 Jeg er enig Anne Marie.

    Jeg forstår ikke at folk afviser. Alle skal da være velkomne om man er barn eller voksen.
    Jeg har ikke afvist en enste kat for jeg synes det med at stemme ind er overflødigt. man burde bare kunne oprette sig uden at skulle have sine katte stemt ind.

    Hvis man virkelig har et probleme med katten eller brugeren bør man kontakte brugeren og snakke med dem om det. Det behøver ikke at være offentligt skrevet men jeg tror aldrig jeg vil forstå hvorfor man vil afvise en kat.


  • #3   19. apr 2013 Hvis folk mener at racebestemmelsen er forkert kan man jo skrive det.

    en "main coon" uden stamtavle vil altid være en blandings kat men man kan jo ikke lade det gå ud over pigen at hun ikke lige ved det. Masser er voksne mennesker der ikke ved at katte ikke kan klacificeres som racekat uden stamtavle. smiley

    Nu var jeg lige inde og tjekke på min egen og man kan altså ændre racen efter man er blevet stem ind så det burde ikke være et problem.
    Jeg kunne ændre min Huskat til Tyrkisk Angore uden nogen kunne stemme ham ud hvis jeg ville smiley


  • #4   19. apr 2013 Jeg er enig Anne Marie..

    Jeg var lige inde og lure, og hendes billeder er da fine, der er da mange andre der er dårligere, og teksten fejler da intet, det er jo ikke meningen at man skal skrive en hel roman, men det har jeg godt oplevet at der er nogle der åbenbart mener..
    Det er jo blot meningen at man skal skrive fuldstgørende en kort profil af katten..

    Men desværre er det ikke sjældent at jeg ser at folk der har skrevet 4-5 linier om temperment, en linie om tricks, nej til stævner, og enten ja eller nej til samtavle og så igen 4-8 linier om beskrivelse, får en afvisning med begyundelse for lidt beskrivelse.. Jeg mener bare det er ski ikke rimeligt, hvorfor skal man sidde og skrive en hel stil om sin kat??? Og især hvis det er en man lige har fået.. Men alligevel, man behøver vel ikke skrive hver en prut den slår eller hva..

    Nej folk bruger den afvise knap for flittigt, jeg afviser helst ikke, hvis katten er opført under forkert race, så skriver jeg det og lader være med at godkende, men afviser heller ikke..


  • #5   19. apr 2013 Jeg bakker også op og forstår altså ikke at den funktion ikke eksisterer.

    Jeg afviser aldrig - jo jeg tror at jeg har gjort det en gang, men jeg synes at det virker forkert på mig at oprette en død kat.


  • #6   19. apr 2013 Jeg har på et tidspunkt afvist en kat hvor der stod i profilen at den var til salg, det syntes jeg ikke var rigtigt, samt at det er ikke tilladt at bruge profil som salgsannonce..

  • #7   19. apr 2013 Jeg afviser heller ikke under forkert race, men skriver det bare til ejeren smiley jeg har brugt afviser knappen 2 gange en hvor der var flere katte hun ville have ind sammentidig men jeg skrev så også hvorfor jeg afviste, den anden gang var en der kun havde 6-10 ord i hele teksetne både stamtavle, trikcs, temprement og hvad der nu ellers står kan ikke lige huske det smiley hendes billeder var det samme alle fem og de var MEGET rystede, men igen skrev jeg hvorfor smiley

    Bryder mig ikke om at afvise derfor lader jeg helt værd med at stemme hvis det er helt dårlig men jeg mener heller ikke at folk skal skrive romaner bare lige kort men det kan blive for kort som med et ord i hver? smiley


  • #9   21. apr 2013 Nu kunne det være interessant, hvis nogle af dem der afviser, ville give sig til kende i tråden og fortælle hvorfor!!!
    Jeg undrer mig også tit og jeg ville ønske, at det kun var muligt at afvise, hvis man samtidig gav en begrundelse.


  • #10   21. apr 2013 Jeg har kun afvist en enkelt gang, brugeren havde oprettet samme kat i 2 profiler, det har nok været en fejl, og skrev da også, det mener jeg man skal, det burde ikke være muligt at afvise uden at skrive grunden.
    Men der er tit jeg springer over, at godkende og det er ok i mine øjne, er jeg ikke enig/ tilfreds men det jeg ser og læser, så springer jeg bare videre.


  • #11   25. apr 2013 Nu er der igen en som får mange afvise point som jeg ikke forstår, katten er efter min overbevisning korrekt sat under race, der er god tekst til profilen..

    Så hvorfor forstår jeg ikke, fir der er ingen der har skrevet hvorfor de har afvist..
    http://www.kattegalleri.dk/galleri/53203-norsk_skovkat_sirius


  • #12   25. apr 2013 jeg har lige godkendt den smiley jeg forstår det virkelig ikke så vidt jeg kan se er der ikke noget galt?....

  • #13   25. apr 2013 Ja jeg godkendte også, jeg ser heller ikke prolemet Pia N..

  • #14   7. jun 2013 Tager lige denne tråd op igen.

    Hvorfor er det lige at jeg syns der altid er 10 afviser på katte som venter på godkendelse? de to jeg lige har godkendt, har gode billeder og fin tekst? hvad f... sker der lige? hvorfor skal de afvises?


  • #15   7. jun 2013 henviser til diego og amira

  • #16   7. jun 2013 "Hvorfor er det lige at jeg syns der altid er 10 afviser på katte som venter på godkendelse? de to jeg lige har godkendt, har gode billeder og fin tekst? hvad f... sker der lige? hvorfor skal de afvises? "

    Er det ikke lige meget... Det vigtige er, at kattene ikke får 50 afvisninger. Når først kattene er stemt ind, er der ingen, som kan se afvisningspointene alligevel.
    Desuden ser det ud til, at begge katte nok skal komme ind.


  • #17   7. jun 2013 nej syns faktisk ikk helt at det er lige meget. Fordi der er ikk nogen af dem der skriver hvorfor de afviser. Og jeg syns det er synd for dem som gerne vil have deres katte ind at de får afviser for ingenting og ikk ved hvorfor.

  • #18   7. jun 2013 Der er ikke krav om at redegøre for, hvorfor man afviser.

    Mange gange tror jeg det er bedst, man går sig en lang tur, efter man har oprettet en kat herinde. Når man så er kommet tilbage er katten stemt ind, og behøver ikke gør tanker om, hvor mange afvisninger, man har fået og hvorfor smiley

    Jeg har selv modtaget afvisninger, men alle de katte, jeg har oprettet, er kommet ind. Hvorfor de fik afvisningspoint ved jeg ikke, men det er også ligegyldigt.


  • #19   7. jun 2013 Nej det ved jeg godt at det ikk er, men der står tydeligt at man kun skal afvise hvis katten ikk går under reglerne. Det kan godt ske at det ikk betyder noget for dig, men for mange andre betyder det altså noget. Og det har været et stort problem herinde at folk bare afviser uden grund og ikk forklare hvad personen kan gøre bedre. og der er faktisk katte som ikk er kommet ind fordi folk de afviser selvom der er gode billeder og tekst

  • #20   7. jun 2013 Jeg synes i stedet man skulle afskaffe det velkomstsystem.

    Har sendt det forslag flere gange via ris og ros.

    Jeg vil forslå, du gør det samme


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #21   7. jun 2013 Hvis der er ok billeder og ok tekst og katten har fået flest afvisnings stemmer, så går Marianne eller jeg ind og godkender katten. Så der bliver holdt øje med det.
    Ellers kan man skrive til en af os Haèr hvis man ser det urimelige i at katten har fået mange afvisninger. smiley


  • #22   7. jun 2013 Janne...

    Er det ikke mange gange for sent for jer?

    Ikke at jeg synes det ikke er en god ting, i gider tage jer tid til.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #23   7. jun 2013 Glenn

    Nej det synes jeg ikke, smiley

    Det tager jo lang tid herinde at få en kat godkendt, kan tage op til et par timer mange gange eller mere og jeg er her meget af tiden og kikker først der, når jeg logger ind. Hvis der er et par stykker der smuttede i farten, ja så opretter de vel sin kat igen. Alle skal have deres kat ind. Hvis katten er sat i den forkerte kategori, så giver vi lige en henvisning. smiley


Kommentér på:
Hvorfor afviser i???

Annonce