{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Hvorfor afviser i??? {{forumTopicSubject}}

Lige nu er der en som forsøger at komme ind og der er givet flere afvis points end velkomst. Nogle af jer begrunder at i enten afviser eller venter med at byde velkommen til der er mere tekst.
Der er gode billeder af missen og eftersom det er et galleri må det, i min terminologi, være det som vægter mest????
Måske skal i selv prøve at huske på hvordan det er at være ny og lige skal finde ud af hvordan systemet fungerer. Og ikke alle har lige let ved at finde på ting at skrive om sin kat. Så hvorfor ikke give folk en chance for at rette op på det med teksten til de har fundet ud af systemet????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor afviser i???
  • #1   12. mar 2006 Jeg giver også efter hvor meget tekst der er for det meste for vil gerne vide noget om katten, men ikke til en helt ny. Da jeg kom ind gik der også ca. 5 dages tid før der kom ordenlig tekst på. Men ved ikke hvor man stemmer ind eller ud.

    Mvh os


  • #2   12. mar 2006 Det er nu heller ikke det miss Piiip, men jeg studser bare over at man ikke får lov til at finde ud af hvordan systemet er. Og især at en skriver at der er gode billeder, men for lidt tekst....

    jeg er en af dem som har meget svært ved at skrive tekst om mine katte og det er da heller ikke alting jeg vil dele med folk jeg ikke kender, men det finder man jo ud af hen ad vejen, altså hvad man ønsker at dele med fremmede mennesker og hvad man egentlig skal skrive.

    Og man kan jo gøre folk opmærksom på det ville være dejligt med mere tekst og så kunne man vente med at give karakter til profilen var som man nu syntes at man ville give karakter for helhedsudtrykket.


  • #3   12. mar 2006 Ja ka kun sige "der hvor der er mange mennesker er der osse mange menninger" :-)))

  • #4   12. mar 2006 Jeg tror nu også - desværre - at det er de færreste soom læser profilerne og kigger alle billederne, især hvis man tager en stemmerunde i alle udfordringer på KG så kan man jo også sidde her resten af dagen/ aften / natten... men det er fint nok med forskelligheder synes blot man skal prøve at sætte sig ind i en ny brugers sted... Nå nu driller mit tastatur så jeg må nok hellere lukke ned. Forsat god aften til alle i kære mennesker God nat!

  • #5   12. mar 2006 Jeg afviser sjældent en kat pga manglende tekst, jeg plejer og skrive at jeg venter indtil der er kommet mere tekst og billederne. Selvfølgelig vægter billederne mere end teksten, men jeg kan nu godt lide og læse teksten fordi man for et større indtryk af katten på den måde=)
    Og jeg går os ind for at give folk en chance, men de har jo oz en mulighed for at tjekke rundt i galleriet og kigge på de andre og få inspiration fra dem, hvis man har svært ved det, inden man opretter sin kat. Jeg ville da ik oprette min kat et sted uden lige og snuse lidt rundt og se hvad det egentlig går ud på, men som Lena siger: mange mennesker forskellige menninger og dem ska man have love til og have=)


  • #6   14. mar 2006 Hej Trine
    Du har nogle gode og sunde argumenter, jeg syntes at du har ret. jeg er også ny og jeg nåede ikke i første omgang at oprette det jeg havde i sinde før VUPTI så var jeg kasseret! På få split-sekunder ud!

    DEt går lidt for hurtigt med at blive afvist.
    jeg har sagt det i en anden tråd og jeg syntes, at man skal have enchance for at oprette profil og kat inden man bliver hylet ud.
    Tænk hvis vi blev ansat på samme vilkår når vi søger arbejde ik? UD af vagten hvis man ikke kan få liret det hele af med det VUPS. LOOOOL..


Kommentér på:
Hvorfor afviser i???

Annonce