{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor afviser I?
  • #1   28. okt 2008 Jeg afviser når der er flere katte på samme profil som ma ikke må.

  • #4   28. okt 2008 Er næsten holdt helt op med at afvise/velkomme, da jeg kun har begrænsede stemmer som HA...

    Men er en kat under oprettelse, som tydeligt ikke overholder brugerbetingelserne, så træder jeg ind...
    Det er f.eks hvis katteprofilen er falsk, ikke en kat, flere end 1 kat, stødende billeder og lign.

    Antallet af billeder/kvaliteten afviser jeg ikke på grundlag af... det er i bund og grund brugerne her på kattegalleri, der skal stå for velkomst/afvisning af nye katte, men syntes også man skal være fair.


  • #5   28. okt 2008 Det er en og samme kat!!!

    Når jeg ikke ved hvilken race det er, eftersom det er en hittekilling, så er det da en blanding af racer den skal ind under.
    Ellers må du definere forskellen for mig.


  • #6   28. okt 2008 Karina...

    Kan godt prøve at forklare lidt om det med racekategorierne.

    Hittekillinger er vel i hvert fald i 98% af tilfældende huskatte.

    En blanding af racer er, hvis f.eks mor er racekat og far er huskat, eller det er en blanding af 2 forskellige racekatte.
    Dvs. en blanding af racer, bør man altså vide mindst en af forældrenes race...

    Men hvad er der også galt med huskatte? Har selv 9 af dem, og de er skønne... smiley


  • #7   28. okt 2008 blanding af racer indeikerer netop at du ved at der er blandet racer i katten. eksempelvis NFO/MCO eller lignende.

    ellers er det en huskat.

    når forældrene er ukendte, kan du jo ikke vide at der er racer blandet i, derfor er det en huskat. og en rigtig dejlig en af slagsen, hvor er hun sød!


  • #8   28. okt 2008 Må man ikke have flere katte under samme profil ?

    Hva gør man så hvis man har 2 katte og begge skal ind ?


  • #9   28. okt 2008 *SineGry* .

    Du har da også 2 katte på din ene profil.
    Så laver du da også noget "forbudt" ?!


  • #10   28. okt 2008 Flipper: Sådan som du har gjort er rigtigt. Hver kat har sin egen profil - og så kan man ha ligeså mange, man vil smiley

  • #11   28. okt 2008 Jeg afviser heller aldrig ,og din lille Miv er da nuser og jeg har stemt hende ind smiley

  • #12   28. okt 2008 *SineGry* .

    Du har da også 2 katte på din ene profil.
    Så laver du da også noget "forbudt**

    Nej for jeg har ET bilelde hvor begge katte ligger og putter sammen, jeg har ikke en single bilelde af den anden kat på denne profil, så det er fuldt ud lovligt *smiler*


  • #14   29. okt 2008 Der er absolut INTET galt med huskatte !!! Og tak for forklaringen :o)
    Jeg gik ud fra at det var/er en blanding af racer når miv er så pelset, hvis man kan kalde det for det. For mig er en huskat en korthåret kat. Men jeg vil gerne lave det om til huskat i race angivelsen, hvis det er?

    Ja det er trist at nogen bliver fornærmede over afvisning med forklaring og giver hævn karakter! Det ødelægger det for os som gerne vil vide hvad der bliver gjort forkert. Og hævnkarakter er især populært inde på hestegalleri, så ja hvorfor ikke her også. Jeg havde en forestilling om at alderen herinde ville være noget højere, det kan jeg jo så høre at den ikke er.

    Nu spørger jeg måske enormt dumt, MEN når miv ikke er ældre end de der 2-3uger, hvordan ser jeg så om det er en hanmis eller hunmis? hehe, jeg har kigget og kigget og kan altså ikke finde ud af det :o) (pinligt) Ved godt det er imellem benene eftersom jeg for den til at tisse/lave stort, men kan altså ikke bestemme mig for om det er det ene eller det andet. Hvis det er en hanmis, falder kuglerne så ned i pungene som ved heste eller er de der med det samme?



  • #16   29. okt 2008 Mange tak for linket, så skal miv studeres lidt nærmere :o)



Kommentér på:
Hvorfor afviser I?

Annonce