{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Uforståeligt {{forumTopicSubject}}

Jeg undre mig hver gang en ny kan gerne vil ind på K.G at nogen kan gi dem afvisnings point,alle katte er dejlige for deres ejer og skal vi herinde gøre os til dommere fordi vi måske ikke lige syntes om pletten på næsen/racen eller hvad det må være der få folk til at dømme katten ude,rent ud sagt jeg syntes i skal skamme jer dem der gør det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uforståeligt
  • #1   20. apr 2006 Folk gør det fordi de kan smiley

• #2   20. apr 2006 Lena tro du har hel ret,noget med magt,kan jeg ikke ha den IRL så kan jeg da ta den på nettet,kan kun se ned på sådanne folk undskyld mig,men det syntes jeg er for lavt

• #3   20. apr 2006 Der hvor der er mange folk er der osse mange forskellige menninger smiley

• #4   20. apr 2006 Vil ik nævne nogen navne for så kommer jeg bare til at fryse men må gerne skrive miiiiiiig ;-))) ajjjj gazzz

• #5   20. apr 2006 jeg mener også at vi alle har ret til at være her,det er lige netop det jeg skriver,bare med lidt sure ord,ved det godt,syntes bare det er syndt hvis nogle blir lukket ude fordi der måske er 10 ud af 2-3000 der syntes din kat er grim,ja surt opstød,sorry ikke det jeg levere mest af

• #6   20. apr 2006 Lige min ord*griner*

• #7   20. apr 2006 Tørrer li op efter jer;-) men syntes da det er ok at få lidt luft engang imellem :-))) Gud hvor jeg lyder from hehe

• #8   20. apr 2006 nat nat og jo jeg har fået luft,men godt ord igen det er et hyggeligt sted det her*s*

• #9   20. apr 2006 Gør jeg nu *GH* ind under en VARM dyne :-)))Afrime nej nej er ved at pusse en rund ring over mit hoved hehe

• #10   21. apr 2006 Hmmm tænker tænker må jeg ringe til en ven?????
    Ja du slipper ski ik for mig *GGG*

• #11   21. apr 2006 Sidste fra mig er " go'natter" :-))))

• #12   21. apr 2006 jeg kan se I er ved at være færdige med emnet men det undrede også mig men vi har jo åbentbart forskellige smag

• #13   21. apr 2006 hej jeg kan godt finde på at afvise men det har IKKE noget at gøre med selve katten men profilen hvis der er 1 håbløst billede og der står MEGET lidt om katten så kan jeg men jeg giver mange gange en chance til dem så de kan se hvad de skal gøre for at jeg giver velkomst poin...

men hvergang jeg afviser fortæller jeg hvorfor jeg har gjort det (fx jeg gjorde det en gang der var et billede og det var et billede af en mobiltlf og så var der et kattebillede på flt man kunne ikke se hvordan den så ud eller noget og der stod kun ingen, god eller kælen i felterne og så syntes jeg ikke at man ser serlig intresseret ud i det og man kan aligevel ikke se katten så hvad skal man bruge det til??)

jeg bedømer heller ikke katten udefter deres race eller farve (det er kun til mine x-høje) men jeg er ikke en perser person men kan give katten høj fordi den har en så fed en profil (mangebilleder, meget tekst)

• #14   21. apr 2006 jeg afviser aldrig mere for folk har betalt for at være her...

• #15   21. apr 2006 sanne << jeg bruger også afvise knappen
    men nu tro jeg ikke de fleste bruger den fordi at de mener katten er grim
    tro nu mere det er mangel på tekst og billeder der tæller
    her inde smiley

• #16   21. apr 2006 ka kun give sanne ret, jeg stemmer altid kattene ind, alle katte har ert til at være her og nogle har altså ikke mulighed for at tage digitalbilleder osv og der er nok også nogle der måske ikke lige har evnerne til at skrive en lang profil osv. lige i øjeblikket når jeg ikke at se ret mange af de katte der vil optages på kg, det er jo vildt mange katte der kommer ind, hihi det er jo også killingetid

• #17   21. apr 2006 Hvis jeg afvise og det gør jeg niogen gange så har det ikke noget med katten at gøre det ´har noget med at gør jeg mener godt men kan gøre en insats men en profil og nogle gode billeder........
    Smidder for det meste en kommentar når jeg afviser...

Naja

• #18   21. apr 2006 forståeligt nok hvis der ikke står noget i profilen eller ingen billeder er,og ok hvis der følger en forklaring med så folk har chancen for at rette den,skrev den igår da en kat ville ind og den havde både billeder og tekst iorden,men fik afvisning*s

• #19   21. apr 2006 der er jo altid nogle der afviser af en eller anden grund og jeg hader også selv når der ikke ligger en begrundelse så derfor gør jeg det altid jeg siger også altid (kan ikke mindes på noget tidspunkt hvor jeg ikke har gjort det) hvis jeg giver en middel hvorfor (og det har også noget at gøre med profilen for det er ikke kattens skyld at jeg måske ikke er eldevild med den race) og siger at når de har rettet op på det kan de kontakte mig og så vil jeg gerne se på profilen igen og se om jeg har ændret mening...

• #20   21. apr 2006 ja nemlig.....

Kommentér på:
Uforståeligt

Annonce