{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Hyggetråd {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg syntes der har været lidt stille på KG de sidste par dage, på sin vis må man vel antage at det er positivt, da det må betyde at ingen har problemer med deres kat som de skal have hjælp til at løse, men når man er vant til rimelig aktivitet så tænker man lidt "hvad sker der???" smiley smiley smiley

Nå men nå nu der ikke er nogen katte relaterede emner at tage op, så tænkte jeg en hyggetråd kunne være en mulighed smiley dem er vi jo også berømte for smiley

Hvad laver i derude i stuerne?? Hvad er jeres sommerplaner??

Jeg er selv netop blevet ledig igen, så jeg søger med lys og lygte efter noget at rive i, samtidig har jeg forelsket mig i en ny vandfontaine til kattene, men syntes måske ikke lige pengene er der til det nu (der kommer jo også en fødselsdag der skal holdes i august) så for at finde lidt kontanter så har jeg sat nogle af mine ting til salg på en FB side for lokalområdet, det er lidt blandet katteting, tøj og andet jeg faktisk ikke har brugt længe, så må jeg se om jeg kan skrabe pengene sammen, faktisk var jeg lidt overrasket over hvor meget jeg egentligt kunne finde, hvis alt bliver solgt til den pris jeg har sat, så bliver det over 1200 kr. det havde jeg slet ikke regnet med, jeg tror nu slet ikke jeg får det hele solgt, men det er lige meget, bare det at få ryddet lidt ud, og jeg har da allerede solgt 7 enheder og kun haft annoncen på siden i går, så det er da ret godt gået smiley

Kom friskt med jeres input, ordet er frit så længe tonen er god smiley smiley

Lige et stemningsbillede af Tøsen, hun er blevet sit gamle jeg igen og oveni købet også legesyg på eget initiativ smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd
  • #3   25. jun 2014 Hvor er hun skøn Camilla

    Uhh massage, jeg har blandede følelser omkring massage, jeg har kun prøvet det en gang, og det er lidt grænseoverskridende for mig, men egentligt var det meget rart, og måske bliver jeg nød til at gøre det igen, tror jeg har overanstrengt en muskel i skulderen, så måske det ville være meget godt lige at få løsnet op..

    Hvor rejser du hen??


  • #4   25. jun 2014 Jeg har lige været til samtale, så jeg starter nok op i praktik, hvor der muligvis er job til mig bagefter, så det er jo dejligt.

    Og ellers er jeg i praktik på Egen Mark, hvor jeg lige er startet i en slags "afprøvning".

    Derudover kæmper jeg stadig for at holde liv i min bette Jesse, så jeg flasker ham nogle gange hver dag, for at han ikke skal tabe sig.

    Og så kæmper vi en kamp med det Syddanske sygehusvæsen, der åbenbart mener, at en navlebrok sidder i hjernen.

    Så der er lidt blandet her hos os. Men vi glæder os til, at drengene har sommerferie om et par dage. smiley

    Så må vi se, om det bliver til, at vi kan komme lidt hjemmefra, eller om vi "nøjes" med gratisaktiviteter. Vi har overvejet et døgn i shelter. Sidst var det meget hyggeligt. smiley


  • #5   25. jun 2014 Lubas:
    Ja det lyder da som en noget blandet sommer smiley Hvornår skal brylluppet stå??
    Den drikkedims jeg har kig på er netop på tilbud på zooplus så kan spare omkring 100 kr. det er jo værd at tage med smiley

    Susanne:
    Det lyder da skønt hvis den praktikplads kunne blive til et fast job, det er sjældent det sker desværre smiley
    Men ellers lyder det til at du også har dit at slås med, så lidt medgang ville da være dejligt for jer,håber i får en god sommer på trods smiley smiley


  • #6   25. jun 2014 Mange tak Heidi, jeg ville bare sådan håbe, at min Jesse ville tage på. Og at min far får det rette tilbud, for at han kan have det så godt som muligt. Og hvis det falder på plads, kan jeg slappe af lidt. smiley

  • #8   25. jun 2014 Min sommer kommer til at stå på at være her hjemme sammen med kæresten og Milo smiley I september skal vi ud og rejse sammen med min mor, hendes mand, hans datter og hendes kæreste også min søster og hendes kæreste smiley Anledningen er at min mor bliver 50 så hun giver rejsen og vi skal kun have lommepenge med til hvis vi vil købe noget smiley

    I kan da lige få hvad min uge skal gå med også. Jeg får besøg af min far og hans kæreste imorgen for at fejre min fødselsdag(bliver 21 den 30 juni), hvor vi skal ud og købe krukker og planter til min altan. På lørdag kommer min mor også skal vi ud og fødselsdags shoppe, selvfølgelig for hendes penge da hendes gave til mig er en shoppe tur smiley

    Også kan i da lige få et billed af Milo en sommeraften på altanen smiley


    profilbillede
  • #9   25. jun 2014 Hygge jubi

    Tja jeg er på arbejde, her er meget stille.
    Så kan jeg da lige bruge 5 min på KG. smiley :P ( ikke sladre ) smiley
    Billede af et tomt bibliotek smiley
    Lubas
    Cyste lyder ikke godt :'(, det gør brylluppet til gengæld , smiley


    profilbillede
  • #11   25. jun 2014 Susanne:
    Jesse er det enekillingen du har?? Ja han må da godt se at komme sig smiley
    Håber alt falder på plads både for dig og som jeg kan høre for din far, det er bedst at have ro i livet ellers kan man ende med stress smiley

    Lubas:
    Jamen så har du jo god tid til at planlægge brylluppet smiley
    Min kusine da hun blev gift inviterede de kun til vielse og reception, og så var forældre, søskende og bedsteforældre inviteret til middag om aftenen, så man kan jo også gøre det på den måde, 170 mennesker hold da op smiley

    Heidi J:
    Betalt ferie, hvor dejligt, gid det var mig, ferierejse for mig i år er udelukket..
    Og Uhh 21 så bliver du rigtig voksen hva smiley , dejligt med en shoppe tur på sin fødselsdag, det skal da nok blive hyggeligt..

    Tine:
    Fyyy må man bruge arbejdstiden på det?? smiley :D smiley :D
    Men hold da op et tomt bib. det er da ellers ikke så godt vejr at alle kan være ude i det, men det er jo sommer så folk laver åbenbart andet end at låne bøger smiley


  • #13   25. jun 2014 Betalt ferie er det bedste smiley det er så også det eneste ferie vi får sådan rigtigt og turen står på Mallorca smiley og har allerede passe ordningen til Milo klar så det er skønt smiley

  • #14   25. jun 2014 Vi har to killinger pt. Men Jesse har helt fra start haft svært ved at tage på. Han vejede 92 gram ved fødslen, og nu hvor de er 12 dage gamle, vejer han kun 112 gram. Hans søster Carmen vejer 249 gram. smiley

  • #15   25. jun 2014 Jeg har ikke de vilde planer for putte og jeg... Jeg skal en tur (dagstur) til Jylland, hvor vi, mine forældre, min ene søster, hende kæreste og min niece/guddatter skal mødes i Djursland - til familiehygge.. Planen var egentlig at jeg skulle have været med i det sommerhus, de har lejet i Jylland.. Men jeg kunne ikke få passet Putte, og de pensioner - eller hvad man kalder det - virkede for snusket til jeg turde løbe chancen, da jeg ikke ønsker at spolere min prinsesse! Og jeg har selv valgt at have kæledyr, så sådan er det nu bare, selvom min familie er lidt øv... Men det er ok for mig, da sommeren så bliver fyldt med hygge, med lille Puttemis smiley

    I får også lige et stemningsbilled, at Putte der klart venter på postmanden, med hendes zooplus pakke... Hehe smiley


    profilbillede
  • #16   25. jun 2014 Jeg har lige hentet en kat med rene tænder og sorte ører. smiley
    Så resten av dagen går med at putte med og servicere 'fuld' mis...

    Ellers er jeg ved at gå igennem ting og pakke lidt til den kommende flyt, det er ret hyggeligt at gense ting man glemt at man havde...


    profilbillede
  • #19   25. jun 2014 Puha, min dag i dag har været ja. smiley

    Jeg stod op, og skulle til Spansk mundtlig prøve, kl 10.20 og jeg vågnede klokken 8.40 og kunne ikke sove mere. Så jeg stod op, og øvede lige igennem, og nervøsiteten voksede bare stille og roligt. Jeg kom afsted, og jeg rystede og rystede helt vildt. Jeg var hammer nervøs, men jeg fik fremlagt, og gik fuldstændig i stå ved spørgsmålene, men kom lidt tilbage på benene igen, da der kom nogle andre spørgsmål. smiley
    Jeg troede ikke på noget specielt og var faktisk forberedt på at dumpe..
    Men jeg kommer ind og skal have karakterer og er stadig meget nervøs, men jeg får så et 7 tal og får af vide at selve min præsentation var til et 12 tal, men spørgsmålene trak mig ned. Men jeg er pave stolt af mig selv, og er hammer glad for at gå på en velfortjent sommerferie! smiley


  • #20   25. jun 2014 Heidi J: Mallorca lyder lækkers, jeg har aldrig været der, men det lyder stadig lækkert smiley og du har styr på kattepasning, så er det jo blot at pakke og så afsted smiley :D smiley

    Susanne: Puhh ha 12 dage og har kun taget 20 gram på, det ser da ikke super ud, jeg håber da han klarer den og kommer efter det, du har da haft modgang nok for det næste stykke tid.. smiley

    Nille: det lyder da godt med en familie tur til Djursland, lidt øv med ferien at du ikke kunne få passet Putte, at tage hende med er ikke en mulighed?? Men hun nyder jo nok at du vil være hjemme sammen med hende smiley

    Lotte BN: en tur på stranden, jamen det indbyder vejret da også lige til smiley

    Camilla: Hmmm Muffins det lyder lækkert smiley skønne feriemål du har dig der, det er da sol og varme du der skal til smiley
    Og hvor er de altså bare dejlige dine 2 misser, tydeligt at se de tænker "moar bliv nu færdig så vi kan få opmærksomhed" smiley :D smiley :D

    Sanne: Jamen hille-mænd hvor er du bare god 7 er da super flot i spansk, og når du så oveni får at vide at din præstation er til et 12 tal men pga. din nervøsitet ved spørgsmålene så trækker det ned, så har du skisme god grund til at være stolt.. Du må lige sige til kæresten at han skal være sød at invitere dig ud og spise og rigtig forkæle dig for det fortjener du altså i dag..
    Du skal være så stolt Sanne for det er flot smiley


  • #21   25. jun 2014 Hov Jennie jeg glemte helt dit indlæg, må indrømme at jeg smilede lidt af din "kom hjem med rene tænder og sorte ører"
    Men hun ser da ud til at tage det meget stille og roligt smiley

    Og åhh ja det der med at pakke ned, ja så opdager man virkelig hvor mange ting man har som man har glemt alt om, det er lidt sådan en oprydning jeg har lavet og sat til salg, for når jeg har glemt jeg har dem, så har jeg øjensynlig ikke haft brug for det..
    Dog er jeg ikke ved at stå og skal flytte, men har blot overskud af tid smiley :D smiley


  • #22   25. jun 2014 Heidi, jeg er også stolt af mig selv for en gang sin skyld! smiley Men mange tak!
    - Jeg holder bare sommerferie i dag, og gør lige hvad jeg har lyst til. Ud og spise bliver det ikke lige i dag, da vi har noget kød der skal laves i dag, så det må blive en anden god gang. smiley
    Men bare det at man får af vide at man har potentiale inden for spansk, det gør også en glad. smiley


  • #23   25. jun 2014 Jeg har heller aldrig været der før men glæder mig helt vildt smiley Og har 2 der deler om at passe ham som begge er vilde med Milo og så meget gerne vil passe ham plus de får lejligheden til at bo i, i det stykke tid vi er væk så Milo ikke er selv al den tid smiley Den bedste løsning synes jeg smiley Den ene skal selv på ferie midt i pasningen så har en anden der tag over når det er hun smutter på ferie så det er lækkert smiley

  • #24   25. jun 2014 Sanne:
    smiley :D smiley :D smiley
    Det der rygklap er bare så betydningsfuldt, så godt du fik det, så kan du med god samvittighed holde sommerferie fra nu af og til august hvor skolen starter igen smiley


  • #25   25. jun 2014 Det er da fantastisk med 2 kattepassere Heidi J smiley
    Og når det så oveni er nogle der kan bo der med katten, så Milo føler sig hjemme og ikke er alene i alt for mange timer, så er det jo bare perfekt smiley


  • #26   25. jun 2014 Sanne
    Hvor er du sej smiley
    Et 7 tal kan du være stolt af smiley
    Heidi
    Håber du finder et job smiley
    Søger du noget bestemt ?


  • #27   25. jun 2014 Jeg er bange for, at dyrlægen afliver ham i aften. smiley


  • #29   25. jun 2014 Det er vildt lækkert med 2 kattepasser smiley og jeg ved at den ene ender med at kører Milo helt vildt træt hele tiden mens hun er her smiley og en ting jeg også synes er dejlig er jeg er tryg med dem, og Milo ved jeg elsker dem begge smiley

  • #30   25. jun 2014 Tine:
    Ja noget inden for mit felt, jeg er uddannet salgsassistent, men vil også noget med måske mere opsøgende salg, eller noget mere kontor præget, men et lager job siger jeg såmænd heller ikke nej til, egentlig vil jeg gerne skifte lidt branche, så opsøgende salg, reception, lager what ever, noget jeg kan bestride og som giver mig en løncheck hver måned smiley og selvfølgelig noget som jeg gider at stå op til hver dag og inden for en radius af 50 km.

    Øv Susanne men hvis han ikke er stærk nok, så er det jo desværre det bedste for ham.. smiley


  • #31   25. jun 2014 Han er stærk og stædig. Men han knirker. Og dyrlægen mener, at han "bare" skal aflives. Jeg håber stadig på, at han kan blive en stor og stærk missemand.

  • #32   25. jun 2014 Heidi ~ desværre ikke! tror hun ville stresse for meget over den lange tur! plus at der ikke er kæledyr tilladt :)... Men det er også ok, glæder mig til en ferie i hjemmet faktisk. smiley

  • #33   25. jun 2014 Dejligt med en hyggetråd igen smiley I dag har jeg hygget mig med en veninde og hendes 3 børn, hvor vi fik en god frokost og kage til kaffen smiley
    I morgen bliver jeg 35. Svigerfamilien kommer på fredag. Søndag kommer mine forældre, bror, svigerinde, nevøer og bonus niecer smiley Så der bliver lidt at se til i weekenden smiley


  • #34   25. jun 2014 Nå, han fik en chance mere, fordi han er så frisk.

  • #35   25. jun 2014 Rigtig godt at høre susanne smiley

  • #36   25. jun 2014 Susanne
    Håber det bedste smiley


  • #37   25. jun 2014 Krydser fingre for jesse...

    Drager til Mallorca (også første gang) på lørdag, så torsdag og fredag skal vi bare lige forbi. Flocke skal på ferie hos mias misser.


  • #38   25. jun 2014 Tak tak, jeg er godt nok bekymret for det lille pus. Han vejer kun 110 gram nu.

  • #39   25. jun 2014 Hvor er det godt Susanne så krydser vi fingre for ham smiley

    Uhh Nille kender alt for godt det med en kat der stresser, det gør Tøsen også når hun skal køre i bil, men så længe du også har det fint med ferie hjemme sammen med Putte, så er det jo også fint smiley

    Trine det lyder til at have været en hyggelig dag smiley
    Tillykke med i morgen, håber du får en skøn dag, er du sød at bede om landsdækkende solskin smiley smiley


  • #40   25. jun 2014 Mange tak Tine. smiley

  • #41   25. jun 2014 Det var det bestemt Heidi smiley Mange tak. Jeg skal gøre mit bedste for landsdækkende godt vejr smiley
    Rigtig meget held og lykke med jobsøgningen. Håber du finder noget du bliver glad for smiley

    Sanne, stort tillykke med det flotte resultat smiley

    I får lige et stemningsbillede herfra smiley


    profilbillede
  • #42   25. jun 2014 Nå Trine hvor er den nuser og utrolig køn smiley

  • #43   25. jun 2014 Mange tak Tine. Hun er dejlig smiley

Kommentér på:
Hyggetråd

Annonce