{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Så stolt! {{forumTopicSubject}}

Så er jeg så godt som færdig i haven! Jeg har endelig taget livet af den midterste del af højbedet!
Hvis jeg ikke var fuldstændig kvæstet, ville jeg hoppe og danse af glæde smiley
Har spredt de sidste græsfrø og mangler selvfølgelig en halv pose smiley
Nå, smutter da lige i Jem & fix imorgen efter arbejde, så får haven lige med nogle flere græsfrø og en gang vand mere og så er det bare at vente smiley
Bonus info: smukke Sofie har tabt sig 200 gram smiley efter de er begyndt at komme i haven og Sofus, min lille damp dreng har tabt sig 400 gram :-\


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stolt!
  • #1   14. jul 2014 Det bliver så flot om en måneds tid eller to smiley
    (Hvordan mon det vil gå med græsspiringen med vilde katte i haven?...)


  • #2   14. jul 2014 Det gik fint med første stribe, så håber at det fortsætter smiley
    Lige nu prøver jeg at minde sofus på at bruge bakken ikke haven smiley Han er bange for at jeg lukker døren, hvis han går ind på bakken (der står en 20 cm fra døren)
    Desværre kan jeg ikke slappe helt af endnu, da jeg også skal have skiftet gulvet i havestuen :-\
    Heldigvis hjælper min venindes mand mig med det, for det er noget nemmere når jeg ikke et alene om det smiley


  • #3   15. jul 2014 altid dejligt med fremskridt der kan ses smiley ser godt ud og haha stakkels sofus smiley

  • #4   15. jul 2014 Ja jeg er jo altså ondt, specielt nu hvor det hele er jævnt og græsset er kastet på, så kan de lige vove på at grave smiley
    Det et slemt nok når de løber og bremser o_O


  • #5   15. jul 2014 haha kender det godt smiley
    det sjove er at hver eneste lille detalje der bliver lavet i vores have, det skal tjekkes ud...købte i går et tørrestativ til at sætte ned i jorden...den skulle godt nok lige kigges meget på og så også klages lidt over højlydt LOL


  • #6   15. jul 2014 Tosserne er vidt forskellige i natur, så det er altid sjovt når der sker nyt herhjemme. Idag havde en meget mærkelig grøn ting med hjem som blev meget lang da jeg pakkede den ud.... Den blev godkendt indtil jeg satte den på hanen og den lavede regnvejrslyde, så strøg sofus ind under en stol og gemte sig (han synes at vand er VÆMMELIGT!) og Sofie løb efter lyden, for det der kan helt sikkert bruges til noget (hun elsker vand)
    Sofus er som et damp barn. Han sidder sjældent stille og drøner frem og tilbage for at opnå det han vil. Når han vil i haven, tonser han hen til havedøren bare jeg bevæger en lilletå eller selvom jeg går på toilettet (modsat vej) Han har selvfølgelig tabt sig en del efter vi har "åbnet" haven (jeg synes har var for tynd i forvejen)
    Sofie er en besindig dame, hun tager alt med ophøjet ro og observerer gerne på afstand hvis sofus bliver for åndssvag. Hvis der kommer et dyr holder hun øje og overvejer nøje om det kan svare sig at forsøge at fange det eller om det ikke kan. Hun lunter roligt rundt og har styr på alt. Når hun er træt går hun ind og sover.
    Selvom sofus er træt går han ikke frivilligt ind fra haven, han skal bæres (i søndags faldt han i søvn på græsset op ad cashews løbegård og lå helt udsplattet) selvom han sover holder han øje med os, tænk hvis han skulle gå glip af noget smiley


  • #7   15. jul 2014 haha ja mine er også som nat og dag smiley Ches vil helst heller ikke ind og når man kommer ind for at gå på toilet eller spise så er det med et øje på døren imens smiley og helst ikke de første mange timer...haha men hvis der er et vindue der står åbent så kan man roligt gå ind ad den, da det jo er som en ny dør der skal undersøges...selvom man kun har været ude et minuts tid LOL smiley Jack han følger bare med rundt hvor jeg er i haven smiley dog skal man helst løbe alt hvad man kan ud ad døren når den bliver åbnet og så en sprintetur op ad valnødde træets stamme og så ellers ned igen og så følge efter ches eller menneskerne smiley

Kommentér på:
Så stolt!

Annonce