{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Så stolt!!!! {{forumTopicSubject}}

Herhjemme har Bellatrix for længst lært at high five. Hun gør det nærmest i søvne, når jeg ber hende om det. Nu er jeg ved at lærer hende at sitte og hun forstår ikke helt hvorfor hun dog ikke skal high five for at få godbidden, men i dag begynder det at ligne noget. Meget forsigtig satte hun sig ned og kiggede afventende. Er så stolt! (:

... Nogen siger at kun hunde kan lærer tricks. Tja, så må min misling vidst være en hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stolt!!!!
  • #2   26. nov 2010 Uden tvivl. Hun vil bare have sine godbidder (:
    Sommetider står hun ude i køkkenet og kigger længselsfuldt på mig og highfiver ud i luften. Det er slet ikke til at stå for (:


  • #3   27. nov 2010 nååå cute hvrdan lærer man sin kat det? Miv fatter ik helt det der med man skal gøre noget for få en godbid smiley

  • #4   27. nov 2010 Hahah, det kan min kat også smiley Den kan både high five og pote og er igang med at lære sit smiley

  • #5   27. nov 2010 Misse kan komandoerne "sit" og "stå" (som er at sidde på rumpen med forbenene oppe)..

    Det tog lang tid at lære hende..
    Men hvis man væbner sig med lækre godbidder og masser af tålmodighed kan man lære dem næsten hvad som helst...

    Bare se på de katte der spiller med i film ;o)


  • #6   27. nov 2010 Lone M - du skal blot være meget konsekvent og have tålmodighed. I starten så aner katten ikke hvad den skal gøre, og det virker til at den aldrig lærer det.

    Jegk an anbefale dig bogen Træn din kat af Maiken Lysholm Sten (: Har den selv udlånt fra biblioteket nu, og når man først har læst den igennem er det let at huske hvad hver trick kræver.


Kommentér på:
Så stolt!!!!

Annonce