345 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Opsigelse Opsigelse

Hej, jeg står i den situation, at jeg har fået nyt job fra næste mandag. Jeg er stadig i prøvetidsperioden på 3 måneder. Derfor er mit spørgsmål om der er nogen der ved om jeg kan sige mit job op i dag når jeg skal på arbejde i dag. Jeg har aftenvagt, men ønsker ikke at komme derud mere.

Kan man godt sende en opsigelse nu?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsigelse
  • #1   8. dec 2014 Det normale er, at man i prøveperioden har en uges opsigelse. Dette står i din kontrakt
    Du skal selvfølgelig passe de vagter du har, indtil din opsigelse er udløbet.

• #2   8. dec 2014 Læs din kontrakt. Formentlig kan du stoppe med det samme lige som de kan sige til dig at du ikke skal komme igen... Pøj pøj

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #3   8. dec 2014 Sofia: Prøv at afslutte dit arbejde så pænt og nydeligt du overhovedet kan. Det vil du blive glad for i længden. Selvom det måske er en arbejdsplads du finder røv syg, så tag de sidste vagter med højt humør og sørg for at chefen kommer til at ærgre sig over at du stopper.

Held og lykke med det hele

Mvh. Peter

• #4   9. dec 2014 Det er normal arbejdsgiver har 14 dage og medarbejder kan opsige fra dag til dag.
    Nogle steder er det begge steder 14 dage
    Husk på når du opsiger eller opsiges bliver man altså ikke fritstillet. smiley
    Du er nød til, at bide i det sure og møde op
    Jeg tænker lidt på hvis du brænder dine broer ved ikke, at møde op! smiley

Kommentér på:
Opsigelse

Annonce