{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsigelse
  • #1   14. jun 2007 Tror ikke din chef liver så glad for dig, da man normalt i den måned finder en der kan overtagen det job man har haft...

• #2   14. jun 2007 Ved ikke hvad der sker præsis, men du kan jo lægge opsigelsen...få en sur chef....og derefter sygmelde dig....resten af den måned, indtil opsigelsen gælder.

Derud over får de karentæne fra fagforeningen, hvis du er med i sådan en.....det vil sige at du ikke har ret til dagpenge før efter 3 uger fra den første dag du går hjemme.

• #3   14. jun 2007 anne: hvis amn bare sygemelder sig får man vil heller ingen syge penge for de har vil ret til at kræve ét bevis på at man er syg er det jo lidt svært i den situation.

• #4   14. jun 2007 må for karatæne hvis man siger op... og man kan ikke få en lægeerklæring bare fordi man ikke vil møde op...

jeg er lige blever fyret og så fortryder han og beder mig om at møde op eller sige op..
    jeg melder mig så og min læge vil kun give mig 2uger hvor jeg er syg. også selv om jeg psykisk er gået ned.
    min sag er så sendt videre(fagforeningen)
    jeg har et mdr opsigelse...

• #5   14. jun 2007 Jeg ville klart kontakte min fagforening og få en snak med dem om det.

• #6   15. jun 2007 Jeg er skam ikke medlem af nogen fagforening... Men hmm - tak for jeres kommentarer. Jeg kan dog ikke komme yderligere ind på, hvorfor sagen er, som den er. Andet end at jeg umuligt kan blive der, hvis jeg siger op...
    Jeg er ikke så bange for en sur chef, eller karantæne fra dagpenge osv. osv... Bare der ikke sker et eller andet helt vildt smiley

• #7   15. jun 2007 Vibeke J - man får jo ikke nogen dårlig anbefaling med, for det må de slet ikke. Det "værste" de må skrive, er at du har været ansat, og ikke andet.

• #8   15. jun 2007 Så kan man jo bare lade være med at få en anbefaling.. hehe..

• #9   15. jun 2007 Natascha F-- Hov hov hov, rolig nu... Jeg har jo mine grunde til at gøre, som jeg gør. Jeg har ikke brug for løftede pegefingre!

• #10   15. jun 2007 At du har dine grunde er én ting - om det er særligt smart i længden er noget andet. Din nuværende chef kan intet gøre, hvis du forlader arbejdspladsen efter at have afleveret din opsigelse.

Om anbefalingen - enten skriftlig eller mundtlig - er relevant i fremtiden, kommer jo nok an på jobbet og hvad du vil i fremtiden. Men som udgangspunkt synes jeg, du skal klemme balderne sammen og tage den sølle måned mere med. Det kan godt være, du ikke vil have løftede pegefingre, men de er svære at undgå på et offentligt forum.

• #11   15. jun 2007 Slambert1: Det et fysisk umuligt for mig at blive der, da jeg vil befinde mig i et andet land smiley Det er som ikke fordi, jeg ikke kan klemme ballerne sammen. Hvad angår de løftede pegefingre, så mener jeg bare, at jeg spurgte jo ikke om 'hvad mener I om dét at forlade sin stilling før tid?', men jeg spurgte derimod om, hvad der kunne ske, hvis man gjorde det... Så synes jeg bare, det er træls, at 'folk' skal komme med alle mulige pessimistiske sidebemærkninger.. I sær når de/du ikke kender til min situation. Man spørger om én ting, og det er dén ting, man vil have svar på. Det svarer lidt til, at man ikke må kommenterer på markedsannoncerne, hvis man ikke vil købe katten...

• #12   16. jun 2007 Lige gyldig hvad, så er det din beslutning!!!!!

Gør som du føler er bedst......det skal ikke påvirke dig, hvad folk herinde syntes.

HELD og LYKKE i fremtiden.

Kommentér på:
Opsigelse

Annonce