{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Til alle der bruger udfordringer.. {{forumTopicSubject}}

.. jeg synes det kunne være så usandsynligt skønt, hvis der var nogle flere der gad være med til stemmerunderne herinde..

Ikke at jeg er med i dem alle, men jeg er meget ofte med - og det er der en håndfunld andre der også stort set altid er - og det er bare så ærgeligt, at der ikke er flere med, for man kan jo kun stemme én gang, så det hjælper jo ikke meget det måske er de samme 10-15 stykker der sidder med i stemmerunderne..

Så hvis nu alle der benytter sig af udfordringerne, engang imellem liiiiige hoppede på stemmerunderne.. bare en enkelt gang om ugen eller sådan noget.. Så ville der komme langt flere stemmer i udfordringerne. Både for dem der stort set altid er med, men også for dem der aldrig er med.. Og det synes jeg kunne være rart smiley

Hvis man ikke kommer her så tit som jeg fx gør, kunne man jo bare springe på den tråd om stemmerunde der senest er oprettet, når man så endelig kommer herind..

Ovenstående er selvfølgelig blot et forslag/opfordring, og skal bestemt ikke opfattes negativt,, jeg syntes bare det kunne være fedt, hvis lidt flere var friske på runderne, for der er jo langt flere der benytter sig af udfordrings-systemet end der er med... så jeg HÅÅÅÅBER der er rigtig mange der synes det er en god ide og vil være med fremover smiley

God weekend fra
Trine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle der bruger udfordringer..
  • #1   26. maj 2006 hehe.. ja det ved jeg smiley og jeg synes det er vildt lækkert at der er stemmerunder.. synes bare det er lidt trist at det altid er os de samme.. eller er det bare mig der rammer de forkerte stemmerunder???!!! smiley

  • #2   26. maj 2006 desværre er det ikke så tit jeg er med til at stemme, men gør det når tiden er til det, syntes det hurtigt ka blive uoverskueligt

  • #3   26. maj 2006 Johnny: Det er selvfølgelig også helt fair, for jeg forventer naturligvis ikke at alle andre skal hænge herinde ligeså meget som mig.. Synes det er fint at man er med når man lige har tid, synes da bare der må være et par stykker bare (som et minimum) der har tid engang imellem, udover os der plejer at være med..

    OG så var det nu ikke så møntet på dig, for jeg synes nu også du tit er at finde i diverse tråde herinde smiley Synes bare mange måske ikke rigtigt bruger siden til andet end lige at oprette sig på og evt. udfordre lidt engang imellem, og det kunne være sjovt at få lidt flere med smiley


  • #4   26. maj 2006 trine j- tog det nu heller ikke som om det var møntet på mig*SS*, men ville bare fortælle at jeg ikke så tit får stemt selvom jeg gerne vil. men vil da gi dig ret i at det er de samme 25-30 brugere herinde som er aktiv brugere og som man finder i de fleste tråde

  • #5   26. maj 2006 det er jo nemlig det.. og jeg formoder da der er flere end det, der bruger bedømmelses-systemet, udfordringerne og evt. gode råd i trådene og den slags.. og så kunne det da være lækkert hvis lidt flere deltog i de debatter der er, i bedømmelse af katte og i at stemme i udfordringerne. Især fordi det virker som om der er ret mange der bruger udfordringerne, men som fx. ikke er med i stemmerunderne. Og det kunne jo også give dem flere stemmer i deres udfordringer, hvis de deltog smiley

  • #6   26. maj 2006 hej- altså jeg bliver bare at gå ind og stemme, når jeg ved der er nye- det er ikke alle jeg kommer forbi.. men skriver det ikke lige ind i tråden-gør det bare..

  • #7   26. maj 2006 sara: det er da godt at høre smiley så er der måske flere der stemmer end man lige skulle tro smiley

  • #8   26. maj 2006 Jeg stemmer en gang imellem men der er bare en milliard udfordninger at skulle igennem, og det virker lidt uoverskueligt.

  • #9   27. maj 2006 jeg stemmer hver dag i alle udfordringer, så når der kommer en tråd med om nogle er med på en stemmerunde, er jeg skam med, skriver det bare ik i tråden=)

Kommentér på:
Til alle der bruger udfordringer..

Annonce