{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Til alle der afviste Killer! {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes lige alle dem der har skrevet kommentarer til min hankat Killer skulle vide at jeg ikke nåede at læse dem inden han blev slettet...

Killer blev slettet fordi nogen havde valgt at afvise hans optagelse herinde på KG.

Jeg må indrømme at jeg blev meget skuffet..

Jeg kan se der er masser af andre katte herinde som både er aflivede og døde, men min hankat som er løbet bort kunne ikke få lov at komme ind..

Jeg ved jo ikke engang om han er død..

Syntes der kunne have været en godt måde for mig at mindes ham, men den chance blev taget fra mig..

Desuden havde jeg brugt flere timer på at lave en god og grundig profil til ham med gode billeder og en fyldig beskrivelse og da jeg så ville kigge imorges var han bare væk...

Så tak for....... Ja tak for ingenting...





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle der afviste Killer!
  • #1   23. feb 2006 hvis du så gerne vil have ham herind kan du da bare prøve igen min første kat blev os afvist men så prøvede jeg igen og så kom hun ind...

  • #2   23. feb 2006 Sabrina S:

    Jeg vil da ikke SÅ gerne have ham heind, men da jeg oprettede mine andre katte var der en derspurgte om hunmåtte se resten af misserene og så tænke jeg at jeg da ville prøve at oprette Killer.

    Da vi bor ud til en stor vej har jeg mistet en del af mine missekatte og da det er temmelig hårdt syntes jeg det kunne være rart at have dem herinde..



  • #3   23. feb 2006 Hej Thea.

    Jeg har også min døde kat Snøfte herinde. Jeg så ikke din profil men hvad jeg kan forstå var den helt sikkert rigtig god. Der er desværre mange meninger herinde om hvorvidt man kan oprettet døde og bortløbne katte herinde. Heldigvis står der intet i reglerne om dette, altså om at vores kære aktte skal være i live. Så med god samvittighed kan vi oprettet og være stolt over de katte som engang var hos os og oprettet dem herinde.

    Op på hesten igen, vi er mange som vil støtte dig. Prøv at oprette Killer igen, så venter jeg ihvertfald med spænding.

    Knus Camilla, Cæsar, Fine, Lille Mis, Store Mis og Snøfte smiley


  • #4   23. feb 2006 Thea, søde ven!! Jeg synes helt bestem at du skal prøve igen og evt. allierer dig med en hjælpe admin... For du må nemlig gerne oprette han herind!! Der står ikke noget i retningslinierne om at du ikke må det! Og jeg skal nok være den første til at byde velkommen! Jeg er trods alt go for 5 velkomst point lige nu! smiley

  • #5   23. feb 2006 http://www.dyremindet.dk
    bare et forslag hvis du ik kommer ind:o)


  • #6   23. feb 2006 vil lige sige at jeg ikke afviste for jeg er egentligt ligeglad med om der er døde katte eller ej....

  • #7   23. feb 2006 carina K >>> Hvorfor der når hun nu ik ved om den er død hmm

  • #8   23. feb 2006 Camilla H:

    Tak for dine øde ord...

    Jeg har egentlig også mest lyst til at prøve igen, men det er jo også surt at bruge så lang tid på det hvis han bare bliver afvist igen...

    Bliver da også lidt ked af det for det er trods alt min elskede kat som folk ikke finder god nok til at være velkommen... Død eller ej...



  • #9   23. feb 2006 som folk har skrevet er det jo ikke et spørgsmål om katten er god nok eller ej det er et spørgsmål om at katten ikke er der mere på den ene eller anden måde....

  • #10   23. feb 2006 men der er flere online nu så han er sikkert nemmere og få ind nu end i morges....

  • #11   23. feb 2006 Cille:

    Jeg er egentlig ret ligeglad med om du har ondt af mig eller ej..

    Jeg behøver ikke melidenhed - det var bestemt ikke derfor jeg oprettede dette indlæg...

    Min kæreste og jeg bor på en nedlagt landejendom hvor det er ganske normalt - ja nærmeste uundværligt at have katte for eller drukner vi i mus...

    Til forskel fra en masse andre landkatte lever vores bare i sus og dus...

    Min kæreste og jeg vil gerne flytte, men der er desværre ikke penge til det lige nu - men det betyder da under ingen omstændigheder at jeg vil aflive de katte jeg har bare fordi der er chance for de bliver kørt ned...

    Ingen af minne katte har været vandt til kattebakke da det jo er udekatte - hvilket efter min mening er det kattene fortrækker - det er deres natur - og de kan derfor ikke finde ud af at bruge kattebakke så det er umuligt for os at have dem inde selvom det selvfølgelig ville være det sikreste..

    Men børn og venner og familie kan også blive kørt ned - man kan ikke holde hånden over hver eneste time...


  • #12   23. feb 2006 Ja, alle er da velkommen. Nogen er dog ikke af den opfattelse, men det skidt med det. Det er helt sikkert surt at sidde og bruge lang tid på sådan en profil når den så bliver kasseret fordi nogle ikke vil have bortløbne eller døde katte herinde.

    Prøv igen og vi har sejr hansken på:)


  • #13   23. feb 2006 Lea S:

    Mange tak for dine søde ord...

    Jeg tror muligvis også jeg prøver igen..

    Inde på HG er der også masser af døde og solgte heste og de bliver da budt velkommen med varme hjerter...


  • #14   23. feb 2006 Carina K:

    Tak for det.. Det var da en mulighed..

    Ville jo bare gerne have ham herinde sammen med mine andre missere....


  • #15   23. feb 2006 Lotte W:

    Tak for dine søde ord...

    Som jeg har skrvet til nogle af de andre tror jeg også jeg forsøger igen...


  • #16   23. feb 2006 Lena C:

    Det har du selvfølgelig ret i..

    Chancen for han er i live er nok desværre ikke særlig stor, men jeg ved det jo ikke...

    Han kan jo være flyttet til et andet hjem eller noget...

    Det hører man da om..


  • #17   23. feb 2006 Lotte W og Camilla H:

    Igen tak for de søde ord..

    Jeg prøver igen.. Det tager jo nok bare lige lidt tid før han er klar...


  • #18   23. feb 2006 Hvor lang tid siden er det? Altså at du har set ham?

  • #19   23. feb 2006 Så er killer oprettet.. Nu håber jeg bare han kommer ind...

    Lena C:
    Det er over et år siden jeg sidst har set Killer, så jeg må nok indse at chancen for han kommer hjem er meget lille... Men man skal jo altid bevare håbet...


  • #20   23. feb 2006 Nu er han kommet ind, så tillykke med det Thea B

    Lotte W
    Ja, det må du da nok spørge om, for hvis den tidligere profil så ud som den nuværende, så burde alle da være imponerede....
    Den er da rigtig fin, med masser af billeder og tekst.... Meget mystifistisk


  • #21   23. feb 2006 Lotte W og Camilla H:

    Ja I har ret i det er mystisk - derfor oprettede jeg også dette indlæg..

    For den profil jeg prøvede på at oprette i går var faktisk magen til denne her.. Det var de samme billeder og jeg havde ogå skrevet mange af de samme ting..

    Men pyt nu med det - nu er missen kommet ind..

    MANGE TAK FOR HJÆLPEN TIL ALLE DEM DER HAR HJULPET MIG...


  • #22   23. feb 2006 (link fjernet)

  • #23   23. feb 2006
    Hm... interessant tråd du har oprettet der Johanna...


  • #24   23. feb 2006 Lena c: det var bare et forslag hun ku underøge, det ku jo være man gerne måtte oprette savnede dyr også.
    Thea B: kan godt forstå du gerne vil have Killer sammen med dine andre misser:o) godt i kom ind:o)


  • #25   23. feb 2006 Johanna:
    Jeg har svaret under din misser...

    Carina K:
    Ja jeg kunne ikke rigtigt se der var noget galt idet, og jeg blev noget overrasket over at andre syntes dette...


  • #26   24. feb 2006 TIL ALLE:

    JEG HAR SKREVET UNDER:

    (link fjernet)



  • #27   25. feb 2006 Prøv iqen ..

    Jeq vil med qlæde qodkende ham .
    Jeq qodkender alle, for jeq kan ikke se meninqen med at afvise noqen .
    Alle har da ret til at være her . Det er jo et qalleri for alle .
    Så jeq synes de er noqle små møqsnobber , dem der tror de styrer det hele med at afvise folk .
    Hvordan ville de selv have det hvis de blev afvis, oq afvist , da de oprettede deres ..
    Jeg synes det er eqoistisk ikke at godkende, når det ikke er deres qalleri, så de har jo eqenliqt ikke noqen ide med at afvise .
    Synes det er møqeqoistisk at afvise, så ved i det !!


  • #28   26. feb 2006 Krisitine L:

    Mange tak for dine ord...

    Jeg kan kun sige at jeg er helt enig..

    Reglerne siger at både døde og bortløbne katte må være her så jeg syntes også det er totalt latterligt at nogle syntes tafer loven i egen hånd...

    Men Killerer kommet ind.. Der er trods alt nogle godhjertede folk herinde...


Kommentér på:
Til alle der afviste Killer!

Annonce