{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

hvad laver i (jobsmæssigt) {{forumTopicSubject}}

syntes altid det er spændende at hører om hvad andre mennesker arbejder med i det daglige.
jeg arbejder med autoreservedele hos et importfirma som levere dele til grossister,værksteder,forhandlere osv, dette stopper jeg så med efter sommerferie, der er ikke udfordringer nok i det og jeg ka ikke holde til det, går med en dårlig fod og jobbet kræver at amn går meget.
jeg er ellers selvlært"købmand", har arbejdet indenfor fødevarebranchen i næsten 10 år, men det firma gik konkurs pga for stor konkurrence fra nogle mege større firmaer, der var jeg sælger og indkøber osv og det job savner jeg squ meget.
jeg har ingen rigtig udd, men overvejer kraftigt at ta handelsudd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad laver i (jobsmæssigt)
  • #1   11. jun 2006 Jeg er pædagogmedhjælper i en ny-integreret vuggestue.
    Vi har indtil videre kun taget imod 14 unger, men vi regner med at komme op på det dobbelte antal over sommeren, så det bliver spændende og hårdt, da vi er en lille personalegruppe som er fordelt på 2 stuer.
    Det er ellers bare et dejligt og givende job, og hvor jeg dog elsker at komme på arbejde, og blive mødt af sådan en flok små, smilende og tillidsfulde ansigter.
    Hvor er jeg dog i grunden priviligeret at få lov at passe på sådan nogle små guldklumper. :0) Glæder mig helt til jeg skal møde i morgen tidligt. :0)))


  • #2   11. jun 2006 Jeg arbejder i en Bog & idé og er ved at uddanne mig til salgsassistent med profil inden for bøger og papir.. smiley
    Jeg har arbejdet i butikken i mange år, så har haft en masse baggrundsviden inden jeg gik i gang med min uddannelse..

    Egentlig ville jeg gerne være folkeskolelærer, men var bare for træt af det at skulle side og studere hele tiden, så det er blevet droppet for en tid.. smiley

    Tigger, vil du så igang med at studere nu, eller ud og finde et job inden for noget andet? smiley


  • #3   11. jun 2006 Jeg er invalide pensionist og fuldtidsmor for min missetat *Gg*

  • #5   11. jun 2006 jeg tror jeg holder mig væk fra arbejdsmarkedet i 3-4 mdr og derefter ka evt udd komme på tale.

    og nej jeg er ikke doven og vil hade ik at arbejde, men pga af min fod ka/vil jeg ikke søge andet job da snarlig operation af foden nok kommer på tale og så er ejg sygemeldt i lang tid


  • #6   11. jun 2006 Jeg er arbejdssøgende på fuld tid - allerhelst mere end fuld tid, for om tre uger ryger dagpengeretten og jeg gruer for hvad der så skal ske.

    Jeg er uddannet bibliotekar og vil selvfølgelig helst arbejde med mit fag, men ellers søger jeg lidt af hvert og mere eller mindre over hele landet. Tidligere har jeg haft egen butik med alt til katte og deres slaver, men den gik desværre nedenom og hjem efter kun et halvt år med en masse gæld som resultat.


  • #7   11. jun 2006 charlotte- sådan et eksistere jo ike endnu vel*S

  • #8   11. jun 2006 Hejsa..
    Jeg er i lære som landmand og arbejder på en svinefarm med 450 avlssøer. Jeg elsker det enormt, og derud over hjælper jeg til med at se til 28 hingsteplage som går på en stor mark sammen (min chef fra svinefarmen avler islandske heste), og så skal jeg begynde at hjælpe i marken snart.. (han har også øko landbrug - heh ja en travl mand)...


  • #9   11. jun 2006 Tjaa, jeg er studerende smiley Studerer til Dyrepasser, men overvejer kraftigt at uddanne mig til dyrepasserassistent og så hoppe over på Vetirinærsygeplejeskeuddannelsen...

    Og så hare jeg lige fået et søndagsjob på et frugtpakkeri... Det er nok noget af det hårdeste jeg nogensionde har lavet.. man står op i 8 timer og laver intet andet end at lægge 5 æbler i en kasse smiley Keeedeligt, men har brug for pengene....


  • #10   12. jun 2006 stine- ja det ku da være et hit, vi skal bare lige ha vores regering osv med på spøgen, det kræver jo en del lovændringer og tror endda at hele dyreværnsloven skal laves om også, men ideen er fed*SS*

  • #11   12. jun 2006 Jeg arbejder på Mcd. Det skulle bare være et år (blev student sidste sommer) men blev så tilbudt at tage en uddannelse hos dem og det gør jeg så for at spare lidt ekstra penge op inden jeg skal igang med at studere igen. Jeg ved heller ikke helt hvad jeg vil studere. Ville egentlig gerne være dyrlæge men så skal jeg jo over på den andne side at broen og det er jeg ikke helt glad for smiley

  • #12   12. jun 2006 Jeg er ved at uddanne mig til Teknisk Designer... er færdig med min elevtid om en måned, og så skal jeg tilbage til skolen i august...
    Er helt færdig til jul og heldigvis for det... er egentlig ret træt af det hele...

    Vi har planer om at rykke teltpælene op og flytte til jylland, når jeg er færdig... kommer nok til at gå nogle måneder med dagpenge, og så er drømmen at starte selvstændig op....


  • #13   12. jun 2006 Hejsa ja jeg arbejder på Leaf Danmark tidligere Malaco altså en slikfabrik, som operatør og tro mig når jeg nu siger det her: MAN BLIVER DØDTRÆT AF SLIK he he ja når man arb. side om side med det *Smiler*

  • #14   12. jun 2006 Jeg er igang med en HF- bagefter vil jeg søge ind som verterinærsygeplejske eller lægesekretær...

    Tidligere har jeg arbejdet som ung på i huset, hvor jeg os var med til at passe og ride heste(hun havde en lille rideskole- samt en smule undervisning..

    Så fik jeg arbejde på Sabro rideskole, som staldmedarbejder..Senere rengøring på Børne-og ungdoms psyk.. Nu har jeg lige fået et rengøringsjob i en bank, for at supplere min SU..

    Cemile; hvorfor dyreassistent først??


  • #15   12. jun 2006 Jeg arbejder på et hotel, hvor jeg - for at sige det præcist så trist som det til tider er; så er jeg stuepige (og nej det er ikke noget med små sorte stramme kjoler, et lille hvid forklæde og en støvekost smiley hehe.. Ej, det er egentligt okay. Nogle dage. Jeg er stedfortræder for oldfruen (hun er ikke så gammel som titlen antyder) og har ansvaret når hun ikke er der (det betyder dybeste set, at min stilling burde betegnes "oldfrueassistent"). Egentligt er det meget sjov. Hvis man nu endelig skal leve af at gøre rent, synes jeg det må væres sjovest på et hotel smiley Desværre er det kun deltid og det er for lidt timer. Og så kribler det i mig for at komme igang med noget uddannelse...

    ...såååå... jeg har søgt ind på social- og sundhedshjælper uddannelsen og går såmænd bare og venter på at få svar på om jeg er inde eller ude. Håber naturligvis jeg kommer ind, men ellers er jeg fristet til at søge ind på socialrådgiveruddannelsen..

    Så det er hvad jeg laver jobmæssigt smiley


  • #16   12. jun 2006 Jeg arbejder som reseptionist i TDC erhverve center i rødovre... jeg er i et barsels vikariat som vare indtil dec. Jeg har ingen uddannelse og har ikke lige nogen planer om noget... da jeg ikke ved hvad det skulle være.... og jeg mener ikke at jeg har tålmodighed til at sidde på skole bænken

    naja


  • #17   12. jun 2006 Receptionist... faktisk.....
    Stave plade tak...!!!

    naja


  • #19   12. jun 2006 Jeg er på kontanthjælp.. JUBII! smiley

  • #20   12. jun 2006 charlotte- vi har jo intet dyrepoliti herhjemme endnu, det var det jeg mente*S*

  • #21   12. jun 2006 Stine X: det vil jeg egentlig give dig ret i. Det kunne være lækkert, men tror ikke der er nok der vil donerer.. Ellers gjorde dyrenes beskyttelse..dansk dyreværn ol. vel mere end de allerede gør- det håber jeg i hvert fald.

  • #22   12. jun 2006 jeg er ridelærer på en lille rideskole men skal starte i bilka pr 1 august...

  • #23   12. jun 2006 Salgsassistent med speciale i kapital kædedrift (COOP DK)

  • #24   12. jun 2006 Hehehe Lotte. Jeg ved hvad du mener med grimme kitler i hjemmeplejen. Heldigvis nåede jeg at skifte fra hjemmeplejen, da de skiftede farve OG stof på kitlerne.
    Før da jeg arbejdede der var de hvide med tyrkise kanter og lommer, men lige inden jeg stoppede skfitede de til en slags mørkeblå kitler lavet af noget krøl-stof, altså sådan så man ikke kunne se om de var krøllede eller ej. Og så skulle man ud over gå med en cowboyvest, og bukserne (som vi så OGSÅ skulle gå i, fordi vi måtte ikke længere gå i vores private bukser) var også stræk-cowboy med snævre cigaret ben.. smiley
    hahaha. Se, dét var endnu en god grund til at min tid i hjemmeplejen var ovre. ;0)


  • #25   12. jun 2006 jeg er ved at uddanne mig som Salgsassistent med speciale i dyremad. Jeg er først uddannet i 08.

Kommentér på:
hvad laver i (jobsmæssigt)

Annonce