{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flytte sammen- som mennesker:-)
  • #1   12. jun 2006 uha, det ka blive en lang historie, jeg mødte min kæreste i det københavnske natteliv i nov1999, hun boede på det tidspunkt på møn, men er opvokset i kbh, og jeg boede jo i århus, vi fandt ud af i løbet af et ½ år at vi lige sågodt kunne flytte sammen herover i århus, da jeg jo var den eneste af os der havde pladsen til at vi begge ku bo her(105kvm) midt i århus by. min kæreste havde som sådan intet job og jobmulighederne i kbh var ikke ret store så det var jo også en god grund, hun flyttede så herover 1 maj år 2000 og havde job efter 2 mdr. til at starte med var det nok mest af praktiske grunde vi flyttede sammen, kærligheden og lysten til at være meere sammen var der i hø gradj , men det var ikke hovedårsagen, det var også vanvittigt dyrt at skulle rejse på kryds og tværs af landet i tide og utide, idag har min kæreste vænnet sig til livet i århus, hun vil absolut ikke tilbage til kbh, den by er squ for stor og larmende efter hendes mening og det meste af hendes familie bor idag herover eller rettere i vestjylland hvor hendes familie ellers stammer far

  • #2   12. jun 2006 Vi flyttede sammen januar 05, da det bare virkede rigtigt for os, og vi tog chancen. efter vi kun havde været sammen i 3 måneder. smiley Nu bor vi så en større lejlighed og har været sammen i 21 måneder. smiley
    Kan kun sige ta springet hvis i føler det er rigtig for jer.. smiley


  • #3   12. jun 2006 Ok, det lyder meget interessant- og synes egentlig det er lidt sjovt at høre om andres historie:-)
    Den første og pt eneste jeg har boet sammen med, flyttede jeg sammen med, efter jeg havde boet ½ år ved Vejle- vi havde været sammen en lille mdr. udover det.. Så kunne jeg enten flytte hjem til mine forældre i Odder eller til ham i århus.. Det ½ år- havde været fuld af masser af savn, og tristhed over at vi ikke kunne være sammen noget mere- samt jeg var lidt ked af at være der hvor jeg var.. Men der begyndte hurtigt at komme knuder på tråden- da vi ikke har/havde samme livssyn- og flyttede derfra 1½ år efter.. Så er nok lidt ekstra nervøs denne gang..:-)


  • #4   12. jun 2006 Vi blev forelsket igennem radioen *sss* ja i læste rigtigt...Jeg var radioværtinde på et program hvor man ku ringe ind og vinde cd'er....Han ringede ind og var så heldig at vinde en cd som han selvfølgelig sku hente *sss* og så sagde det bare BANG ....men han boede på sjælland og jeg på fyn. Vi ville bare gerne være sammen så vi tog springet. Han flyttede til Fynsland 2 mdr efter *sss*

  • #5   12. jun 2006 Og får da helt smil på læben af jeres historier:-)

  • #6   12. jun 2006 min kæreste fandt mig på nettet, og han boede i horsens, mens jeg boede i en (dengang) flække mellem århus og silkeborg. Faktisk begyndte vi at snakke om at flytte sammen efter meget kort tid. For min kærestes vedkommende var det fordi han havde lyst til at flytte/bo sammen med mig, og den trang har han aldrig haft med nogen anden kæreste. For mit vedkommende var det fordi jeg havde en god fornemmelse af, at det var ham jeg skulle bo sammen med. Desværre fik vi ikke gjrot noget ved det, og ca 7 måneder efter vi fandt sammen, gik vi fra hinanden. Vi var ikke rigtigt sikre på hvorfor, men var enige om at det på en eller anden måde ikke fungerede...
    Indtil vi satte os ned to dage senere og for nok første gang SNAKKEDE rigtigt sammen. Og så fandt vi ud af vi begge mente forholdet seriøst, og at vi havde de samme ønsker og drømme for "os", og så blev vi enige om at give det en chance mere, for vi var virkeligt glade for hinanden. små tre uger senere flyttede vi sammen, i en fælles lejlighed...
    Det lyder meget drastisk, men vi var enige om, at vi var nødt til at finde ud af om det skulle være os, om de håb og drømme vi ligesom gik med for "os" kunne gå i opfyldelse. Og for at gøre det var vi nødt til at lære hinanden at kende, langt bedre end når man "bare" ser hinanden i weekenden og en-to dage om ugen. Så vi satsede og vi er begge enige om at vi "vandt", for vi bor da stadig sammen, og vi ved det skal være os smiley
    Så vi flyttede sammen for at tjekke om vi var sammen med den rigtige - sådan kan man vel godt sige det smiley


  • #7   12. jun 2006 Jeg mødte min kæreste på sådan en dating side... havde egentlig ikke brugt den profil rigtigt, for jeg havde været meget deprimeret over mænd i en del tid dengang... var blevet meget svigtet, og det kunne også tydes ud fra det jeg skrev på profilen...
    Der var da også kun få der skrev, og det var noget med jeg var en partypoober og ingen gad da ha sådan en som mig... skal så også siges jeg hurigt blev sorteret fra fordi jeg er overvægtig...

    Men så en dag midt i december 2004 kom der et brev fra en fyr, der havde det lidt ligesom mig... han var blevet svigtet og bedraget... havde været gift med en amerikaner og boede i england, men ekskonen havde syntes det var sjovt at være utro og så tog han tilbage til århus hvor han boede hos sin mor og stedfar...
    Vi faldt hurtigt i dybere snak... om følelser og fortid... trøstede hinanden... julen gik og nytåret med... så begyndte vi at ringe sammen... vi havde begge 3 telefoner, så det var gratis...
    En måned efter mødtes vi for første gang, og det sagde bage BANG!
    Han flyttede ind hos mig i Roskilde i slutningen af marts, bare 3 måneder efter vi mødtes første gang... i en 20 kvm studie-lejlighed... lol...
    Men vi levede vel, trods pladsen... og bor lige nu i den 3. lejlighed sammen... vi har planer om at købe hus sammen næste år. smiley


  • #8   12. jun 2006 Charlotte>>> 6 år *s*

  • #9   12. jun 2006 Her vil jeg da også være med - det er en sjov tråd smiley Jeg mødte min kæreste i 1. g kort efter jeg var blevet 18 og lige var flyttet hjemmefra. Han boede stadig hjemme ved sine forældre så vi var naturligvis næsten altid nede hos mis! Efter et års tid blev jeg dog uenige med min udlejer og var derfor nødt til at flytte. Efter 2 måneders intens boligjagt uden resultat var jeg begyndt at overveje at flytte på kollegie MEN så faldt jeg pludselig over lejlighed som jeg bare måtte have. Den var dog lidt for dyr men så foreslog kæresten at vi jo bare kune dele huslejen HVIS han altså også fik sit navn på postkassen smiley Det tænkte jeg ikke længe over, for jeg var jo både forelsket i lejligheden og i ham smiley Nu her 3 år efter har vi lige købt en lille andelsbolig nær Århus så vi kan komme igang med en videregående uddannelse efter et års pause fra studierne. Ved at flytte i en andelsbolig fik vi jo også mulighed for husdyr og eftersom jeg altid har elsket katte gik der ikke længe før vi fik købt to dejlige killinger smiley

  • #10   12. jun 2006 Jeg flyttede inde til min Kærete og hans forældre fordi at dem der havde lejet mig min leglighed havde gjort det ulovligt...(2000) så jeg røj ud på røve ohg albuer... så min kærestes forældre tilbød jeg kune bo der til jeg fandt noget andet.... Men da jeg endelig fik et lille hummer ville de ikke have jeg flyttede.... først i 2004 fik vi vores eget... Så det var lidt en hovsa løsning vi flyttede sammen.....

    Naja


  • #11   12. jun 2006 Jeg var lige gået fra min kæreste, og fordi han endnu ikke havde fundet sig en ny lejlighed, lod jeg ham bo i min, og så flyttede jeg hjem til min bedste ven (vores gamle nabo).
    Der gik ikke mange dage, og så havde jeg fundet, hvad jeg er overbevist om er, mit livs udkårne.. - Nemlig min bedste ven. Han havde hele tiden været lige dér foran næsen på mig, men jeg havde slet ikke set hvor perfekt han var for mig, før jeg flyttede ind hos ham.
    - Jeg kom aldrig derfra igen, og opsagde min lejlighed (som jeg ikke havde råd til alene, og som lå for langt væk fra ham og hans liv) og så flyttede Dufa og jeg ellers fast ind.
    Vi kunne ganske enkelt ikke undvære hinanden, og vi nyder hinandens selskab mere end jeg havde forudset.
    Kan ikke forestille mig en hverdag uden Kasper, og jeg elsker at det er ham jeg deler mit liv med.
    Jeg elsker at putte mig ind til ham om aftenen, falde i søvn i hans favn, og at jeg kan vende mig om næste morgen og se ind i hans smukke grønne øjne.

    Jeg bor sammen med Kasper, fordi jeg ikke kan forestille mig at skulle bruge mit liv på noget som helst andet!!


  • #12   13. jun 2006 hej sjov tråd - min ven og jeg mødtes på en datingside for et år siden - jeg er 50 år og min ven 53 - vi var sammen hele tiden fra starten af i min lejlighed i Bjerringbro - men her i januar blev vi trætte af at hans lejlighed stod til ingen nytte i Randers og vi begyndte at kigge efter hus - og her 1. maj flyttede vi i hus i viborg da min datter går på Handelsskole her - bare dejligt - vi føler os som unge igen GG - og vi har købr killingen Micha hos Monika D her indeog glæder os til at få hende hjem til 1. juli

  • #13   14. jun 2006 A-M-G; tak for det:-)

    Ih det er da ligeså godt, det her, som en romantisk film*G* Og tak for alle svarene!


Kommentér på:
flytte sammen- som mennesker:-)

Annonce