{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor købte du din kat....
  • #1   27. jun 2006 Vi købte Molly fordi vi længe gerne ville have en kat. Vi så hende på Horsens heste- og kræmmermarked og kunne bare ikke stå for hende.
    Raja fik vi fordi Molly trængte til selskab, og vi ville gerne have en kat mere.
    Ja og så her vi jo lige fået skønne lille Mille. Hvorfor vi fik hende? Ja vi har en stor lejlighed, er kattemennesker, hun er en killing der lige passer sammen med de 2 andre og så ville vi gerne have ligé en kat mere.
    Molly og Mille er huskatte og Raja er ½ norsk skovkat. Tror det er kattenes personlighed vi er faldet for


  • #2   27. jun 2006 jeg valgte først racen mco fordi jeg synes de var så store og flotte...
    der efter fandt jeg jo så shabe på en annonce hvor det første billede var det som os er hans profil billede og han var meget billig så han var købt på stedet...

    fnug købte jeg fra samme avler og da shabe var en kæmpe succes var jeg jo glad for at hun havde en hvid kat for det var det jeg søgte så hun er egentligt købt efter race og farve...


  • #3   27. jun 2006 hun er altså os bare en smuk perser selvom de ikke lige plejer og være min kop te er hun virkeligt dejlig...

  • #4   27. jun 2006 daffy valgte jo mig som sin madfar, trixie valgte vi pga af hendes aftegninger, ville gerne ha en rigtig tigeragtig kat, på det 1 billede vi så af hende lignede hun lidt en whiskas-kat hvilket var det vi søgte og fik at vide af det kattehjem der havde hende at hun lignede en whiskaskat, det passede så ikke, hun er meget mere brun og grå i det, men da vi så hende var vi solgte med det samme, hun var/er bare så kær

  • #5   27. jun 2006 Jeg valgte mine katte ud fra deres måde at være på og killingerne kom så til sener hen og kunne så ikke skille mig af med dem

  • #6   27. jun 2006 jeg fandt missemor på gul og gratis.dk jeg søgte efter en misser og alle dem jeg ringede på var allerede taget og så var jeg heldig ved missemor =) hehe faktisk meget heldig for hun var drægtig og så kom der lige tre katte mere og ja blandt dem var Hubert og ham faldt jeg bare for med det samme og så fik jeg lov og beholde ham=)

    Jeg valgte sigurd fordi jeg altid har ønsket mig en rød mco og har ik haft råd eller ku finde en på fyn før nu her =)


  • #7   27. jun 2006 Oliver valgte mig, så der var ikke så meget smiley

    Men Røskva er valgt ud fra 3 kriterier: 1. Skal være en brite. 2. Skal være af hunkøn. 3. skal være blå... Hun var faktisk den første vi så på, men vi var solgte på stedet.. besøgte hende flere gange igennem hendes opvækst smiley


  • #8   27. jun 2006 Da min kæreste og jeg skulle have kat, kiggede vi på vildkat.dk og dyrenettet. Vi oprettede endda annoncer.. og så blev vi kontaktet af to forskellige. Den første havde en usandsynligt dejlig lille blå killing - aner ikke hvad race den var - men hvor var han sød. Det var en dame fra langå der havde ham, og afstanden var - ligesom det at han var killing - en negativ ting. Men så meldte den anden sig. En pige fra Århus (tættere på horsens end langå) og hun havde den her skønne kat - 9 måneder gl og dermed aldersmæssigt mere attraktiv - som hun desværre skulle af med, fordi hende og kæresten var gået fra hinanden. De havde to andre katte men kunne kun have en kat med hver, og ham hun så ville af med, var den mest sociale af dem, så derfor var det naturligt at det var ham der skulle have nyt hjem.. Vi var egentligt stadig lige interesseret i begge katte, til vi så billedet af "skilsmisse"-katten.. der sagde det bare klik, og vi vidste bare at ham måtte vi bare have! Så jeg tog jeg til Århus for at hente Linux smiley og det har vi ikke fortrudt overhovedet!


  • #9   27. jun 2006 Mine forældrede opdrættede briter, så da jeg flyttede hjemmefra fulgte min kære brite med... Da jeg så var ude at finde en britepige, var det helt klart den mørkechokolade MUMS, som jeg gerne ville have igen...

    Jeg elsker britens rolige gemyt og så passer min tilværelse godt ind i den afslappede 'Garfield'liv... Mere lasagne tak!!


  • #10   27. jun 2006 Min mor sagde at jeg kun måtte få kat hvis jeg valgte en racekat denne gang..
    Så fandt jeg en race hvis temperament passede til mit, fandi den perfekte killing som så desværre døde før jeg fik hende. MEN så så jeg hendes søster(Enigma) og var helt solgt!
    Oh Enigma skulle da ikk være ene kat i huset så da jeg så et billede af Alfa og fik en beskrivelse af hendes personlighed fra min mors veninde, vidste jeg bare at det skulle være hende...

    Så nu sidder jeg altså med begge på skødet...


  • #11   27. jun 2006 Fik Feline da hun kun var 17dage gammel fordi moderen havde forladt hende og hendes søskende. Da de andre katte lignede min gamle kat for meget endte det med at blive hende her der kom med hjem -:)

  • #12   27. jun 2006 Jeg har altid haft kat daj eg har boet på landet med mine forældre.. Da jeg flyttede i lejlighed var det slut. Jeg savnede dog i alt den tid en kat og da vi så flyttede i hus ønskede jeg mig for sjov en killing i fødselsdagsgave og sørme om jeg ikke fik en - Mango smiley Inden hun flyttede hjem til os besluttede vi dog at hun skulle have en legekammerat og da det var for sent at få en mere fra samme kuld gik vi på jagt efter en mere. Det var meningen at vi ville have dem begge samme tid men vi faldt for Kiwi som akut havde brug for et nyt hjem og så hentede vi ham!

    Sikke en masse søde kattehistorier i samme tråd smiley


  • #13   27. jun 2006 ja med Gismo var det fordi: jeg har altid ønsket mig en helt rød hankat og en dag ringede nogle af vores venner at nu havde de altså 3 killinger en var helt rød, en var grød/hvid og den sidste var en tortie og da jeg så kom der ud faldte jeg for den røde men inden vi tog hjem havde vi gismo med i købet (hans bror hed Garfild)

    Lulu: ja da Gismos bror måtte aflives manglede han en og vi kunne ikke holde ud og høre på ham og da vi havde hørt at mine forældres naboer havde fået 2 killinger tog jeg derover og faldte for hende og så havde vi hende

    Bella: ja en af vores andre tidligere venner havde et hold venner med Bella og de SKULLE af med hende ellers ville de aflive hende og det kunne vi ikke sige nej til og derfor tog vi hende.... (og vi har aldrig fortrut det)

    Djindja: Lulu fik et kuld killinger, hvor der kun var en der overlevede (Felix som vi lige nu har på ferie billede af ham kan ses på ham Zifca's profil) og vi besluttet os for at beholde ham og jeg syntes så at han skulle have en legekammerat kigget jeg allemulige steder og så så jeg en annonce med huskat/MCO (har altid ønsket mig en MCO) og jeg ringede og tog ud og så på dem og da jeg lige tråtte ind af døren og så Djindja var jeg solgt med de faver hun havde og så havde vi jo hende....

    Spike: naboerne havde forælsket sig i Felix (som nævnt ved Djindja) og vi besluttet at de godt måtte få ham.... og en dag jeg så kom i Alta så jeg en annonce om nogle killinger og jeg faldte så for en men da jeg ringede var den væk men besluttet mig for at tage derud alligevel for der var jo også en anden der så lidt for sød ud... og da jeg så ham så kunne jeg ikke få øjenene væk fra ham ikke engang ham jeg alderførst syntes var sød og så fik vi Spike....


    JEG HAR ALDRIG FORTRUT MINE VALG AF KATTE....


Kommentér på:
hvorfor købte du din kat....

Annonce