{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Jeg er chokeret! (Vedr. trafikulykke.) {{forumTopicSubject}}

I formiddags mistede en af mine veninder´s datter´s veninder livet i en trafikulykke på Valby Langgade. Hun blev kun otte år ung.

Jeg er dybt chokeret - og meget ked af det! Og selvom jeg ikke kendte hende, og sikkert aldrig har set hende før, så har jeg lige været forbi i dag sammen med min veninde og lægge blomster samt et lille kort. Min veninde´s datter er på koloni, så hun ved intet endnu. Hun får det at vide på fredag, når hun kommer hjem, for der ligger blomster, hilsener m. m. på stedet, hvilket er næsten lige foran min veninde´s datter´s hovedindgang. (Min veninde´s datter bor hos hendes mormor.)

På stedet hvor hun døde ligger der imellem alle blomsterne et billede i en glasramme af denne smilende pige, som blev taget i efteråret ´05.

Jeg har hørt at vedkommende har kørt ca. 110 km. i timen, hvor man kun må køre 50, da han buldrede ind i pigen. Pigen´s mor så på da det skete! Hun blev slynget 20 - 30 meter hen ad vejen, og var død på stedet... - Der var intet at gøre, selvom folk kom og gav hjertemassage!

Der er ingen bræmsespor på stedet, så nogle siger at ham der kørte hende over bare kørte videre, mens andre siger at han stoppede op og gik sin vej, eller at han nu er indlagt på hospitalet for at få krisehjælp.

Alt dette siges at være sket, fordi moren og datteren skulle nå en bus der kører hvert 10. minut i hverdagene. Moren klarede det over vejen, men datteren nåede det ikke!

Jeg er DYBT rørt!

Jeg er DYBT chokeret... 110 km. i timen!!!


Grædende poteklem herfra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er chokeret! (Vedr. trafikulykke.)
Kommentér på:
Jeg er chokeret! (Vedr. trafikulykke.)

Annonce