{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

Pote Aftryk {{forumTopicSubject}}

God formiddag alle smiley

Jeg kunne godt tænke mig at lave et pote aftryk af min kat Ladys ene pote. Da jeg gerne vil have det tattooveret, og så tænte jeg om i har prøvet at lave pote aftryk? og kender noget man kan bruge som ikke skader hendes poter? på forgånd tak smiley

Håber i alle får en dejlig dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pote Aftryk
  • #1   19. sep 2015 Jeg har prøvet... Det er virkelig svært.
    Mew har meget pels mellem tæerne så det bliver sådan en udtværet klump, når jeg prøver at lave aftryk med maling

• #2   20. sep 2015 Det nemmeste herhjemme, som kattene elsker er at gå ud i brusekabinen der er våd efter et bad, op og tørre poter i kattebakken, og vupti!... så er der kattepoter alle steder i hele hytten smiley

Men ved ikke hvor godt det funker hjemme hos jer smiley

• #3   23. sep 2015 Heidi: Lady har også meget pels mellem tæerne, men det er ikke så langt, så jeg vil prøve med maling, tak smiley

Lassie: Hihi det lyder sødt, jeg kan lige forstile mig det, med kattepoter over det hele smiley Lady er ikke så glad for at gå i vandet efter et bad, men at side på den tørre bade måtte og drikke vandet det sys hun er herligt smiley
    Men hvis mit forsøg med malingen ikke lykkeds vil jeg prøve at gøre hendes poter våde og komme lidt grus på så hun kan sætte nogen pote aftryk smiley

Kommentér på:
Pote Aftryk

Annonce