{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Min familie har fuppet mig.... {{forumTopicSubject}}

Som nogen måske har læst har jeg føs´dag på lørdag og havde arangeret at vi skulle i tivoli med min mor og min stedfar og jeg har glædet mig som et lille barn......

Nå men det skal jeg ikke alligevel..... det hele starter da vægge uret ringer kl 6.00 i stedet for 6.40... tænker ikke over det stiller det bare til det rigtige tidspunkt og falder i søvn igen..... Da vække uret ringer igen.... er kæresten stået op og står og smiler til mig.... han siger her er din føs´dags gave....... det første jeg tænker er manden må værer tosset det er jo først på lørdag.... hvor efter jeg siger nej jeg vil da først have den på lørdag.... kæresten siger det kan ikke lade sig gør og give mig et stykke parpir hvor på der står noget om hvor meget den tjekkiske mønt er hver i forhold til den danske.... Hmm tænker jeg så.... Så siger han så der er også kommet en gave fra din mor... og det fatter jeg jo minus af da jeg skal ses med hende på lørdag..... i pakken er der en Steven King bog og et kort hvor der står........ Tillykke med de 25 år håber du for nogle dejlige dage med tonny(kæresten) gave n fra os vil stå på din konto Torsdag(i dag)og tivoli turen må vente til efter ferien.... nu begynder det at gå op for mig hvad der sker.......

JEG ER BLEVET FUPPET.....................!!!!

på den gode måde....Selv min chef har været involveret ved at give mig fri i morge bag min ryg......

altså fredag morgen kl 10 skal vi flyve til PRAG og være dernede i weekenden.... Og så flyver vi hjem igen søndag aften...... Det er vist nok den bedste gave jeg nogen sinde har fået....

De involveret, Min dejlige kæreste, min mor og stedfar, min far og min stedmor, mine sviger forældre, min morfar, min kærestes fætter(kattesitter) og min chef.....

HVOR HELDIG HAR MAN LOV AT VÆRE.....

Naja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min familie har fuppet mig....
Kommentér på:
Min familie har fuppet mig....

Annonce