{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

wee - ny misling :-D {{forumTopicSubject}}

Jubii, jeg får en lille bitte rød han mis i aften.
Har lige fundet ham inde på www.dba.dk og de kunne allerede komme med ham i aften.
Nøøøj, hvor jeg glæder mig. Savner at have misser omkring mig.
Glæder mig til at have en jeg kan kaste alt min kærlighed efter.

Ville bare lige af med min glæde og jeg regner med at oprette ham i aften eller imorgen.

Marianne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wee - ny misling :-D
  • #1   17. jul 2006 tillykke emd den...

  • #2   17. jul 2006 Weeee tillykke.... det var en hurtig handel...... fortæl fortæl.... hvor gammel er han har du nogle navne i tankerne... hvor skal i hente ham... kom nu jeg er nysgerrig...

    Naja


  • #3   17. jul 2006 Naja - jeg prøvede at ringe til hende, men hun tog ikke tlf'en. Tænkte at hun var nok på arbejde og jeg ville så ringe i aften i stedet for. Men da jeg så at det var et mobilnummer jeg ringede til, så tænkte jeg, at jeg kunne da ligeså godt sende en sms. Der gik ikke 2 sek. så ringede min tlf. Tager normalt ikke tlf'en når det er hemmeligt nummer, men gjorde det nu alligevel - det bedste valg jeg nogensinde har taget. Det var ejeren af killingerne. Vi sad og snakkede lidt og hun spurgte om jeg var vant til katte og alle de sædvanlige spørgsmål. En god kattejer vil jeg sige. Deres hunkat havde fået 7 killinger - 6 hanner og 1 hun. Men hunnen var desværre bleven afsat.
    Vi blev enige om, at de ville komme i aften og så ville de tage alle killingerne med, da jeg så kunne vælge hvilken jeg ville have. Det aftalte vi fordi jeg ikke selv har mulighed for at hente ham der hvor de bor.
    Hun har sendt nogle billeder på mms, for at jeg kunne kigge lidt på dem alle på den måde.

    Han er 12 uger. Og lige pt har jeg ingen navne i tankerne. Det gik lidt hurtigere end jeg havde regnet med.

    Men hvis nogle har nogle gode forslag, så ville jeg være rigtig glad smiley

    Marianne


  • #4   17. jul 2006 Tillykke med ham. Mht. Navne Er vi personligt glade for Disney navne.

  • #5   17. jul 2006 Deepa - de 6 jeg har i forvejen hedder:
    Bølle
    John
    Beate
    Luna
    (Ka)Tinka
    Tøsen

    Havde lidt med den nye overvejet Den Røde Baron smiley


  • #6   17. jul 2006 Tina - ja, jeg har overvejet 2. Men har en i reservation herinde. Men har ikke hørt fra hende længe.

    Så jo overvejer da 2, men vil gerne have en hun og en han, men hun har kun hanner tilbage..


  • #7   17. jul 2006 Marianne Franck: Har du set hjemmet hvorfra killingen kommer? det er jo ret vigtigt at vide at de er vokset op under gode vilkår smiley

  • #8   17. jul 2006 Cemilie - jeg fandt ud af at jeg faktisk kendte hende der har dem til salg. Så jeg ved at de er opvokset et godt sted og under rigtig gode vilkår.

  • #9   17. jul 2006 Tina - jeg ved godt, at det er det bedste.. Og jeg kan vente med at svare lige indtil de kommer med de skønne missere..

    Glæder mig heeelt vildt. De kommer senest kl. 18.30


    Marianne


  • #10   17. jul 2006 I så fald, Marianne, Tillykke med din nye misling smiley

  • #11   17. jul 2006 Cemile - mange tak. Glæder mig rigtig meget til at få ham hjem.

    Har lige gået og gjort kattebakken klar og når han kommer, så vil maden og vandet blive stillet frem. Og så skal der bare udforskes og nusses.


Kommentér på:
wee - ny misling :-D

Annonce