19. jan 2014 Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Lidt bange for onsdag {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Som nogen af jer måske ved og har læst i mine tidligere opslag i den seneste tid, så er jeg ved at bliver undersøgt for en kronisk tarmsygdom. På onsdag skal jeg til en kikkertundersøgelse, hvor de skal have taget nogen væves prøver.
Men for at sige det mildt, jeg er bange, jeg ved godt en kikkertundersøgelse ikke er noget stort, men det er første gang jeg nogen sinde skal til en "større" undersøgelse på syghuset, og i det mener jeg, hvor de skal ind i mig for at fortage undersøgelsen.
Som sagt jeg er bange og tirsdag skal jeg mere eller mindre sulte mig selv, må kun leve af juice og andre klare væsker. Dette gør også jeg har valgt ikke at tage i skole disse dage.
Min far tager med mig på syghuset på onsdag så det hjælper, men er stadig nervøs/bange for det. Jeg ved jeg får tilbudt beroligende og smertestillende til undersøgelsen og jeg har tænkt mig at tage imod det uanset hvad. Men... uha... jeg er vildt nervøs/bange for hvordan det kommer til at forløbe og alt det
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 88 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 125
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Lige den undersøgelse har jeg ikke prøvet, men efter en operation for en tumor i hjernen, er der ikke meget som skræmmer mig mere
Du skal nok klare det, jeg ved godt det er en ringe trøst lige nu, men jeg vil ønske dig held og lykke
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Men ja, når du først er i det, så skal det såmænd nok gå.
Du har sikkert fået al materiale om hvordan det foregår. Læs det, læg det væk og prøv at abstrahere fra det.
Det er jo vigtigt at de finder ud af hvad det er.
Det skal såmænd nok gå godt og hurtigt
Jeg kan godt forstå at du bliver hjemme dagen før fordi du kan ikke koncentrere dig alligevel når du ikke får noget at spise.
Men ja, ventetiden er altid den værste og godt at du tager din far med, det er vigtigt at der er én til stede du er tryg ved
jan 2014
Men nogen gange er det rart nok at få af vide det nok skal gå af andre mennesker også synes jeg i hvertfald. Og er rigtigt glad for at min far kan komme med, han er førtidspensionist, men går til nogen læger flere gange i ugen. Så det er dejligt han har tid til det.
jan 2014
okt 2015
Følger: 3 Katte: 1 Svar: 1
Jeg har fået lavet koloskopi undersøgelsen et hav af gange, det er ikke spor rart og jeg har alle gange taget den cocktail. Min far og søster får den også lavet og ingen af dem har behov for noget, så det er meget individuelt hvor slemt man synes det er
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jan 2014
Louise K: Tro nok det er en koloskopi jeg skal have, det er af tyktarmen mener jeg de sagde det var.
Men uanset hvad så tager jeg imod den beroligende og smertestillende som jeg får tilbudt, vil heller være druggede også måske mærke en smule kun end ikke at være drugget og mærke en hel del mere
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Et lille godt råd. Gå ikke langt væk fra toilettet når du skal tage det sidste udrensende middel.
jan 2014
Jeg har desværre ikke en varmepude
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Helt sikkert vil det ikke være det mest behagelige du nogensinde har oplevet men hovedsagen er at du forhåbentligt får nogle svar så det skal bare overstås.
Jeg vil helt sikkert krydse fingre og tæer for dig og håber for dig at det bliver langt mindre skræmmende end du forestiller dig
Lidt bange for onsdag