{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

venskab gennem KG.... {{forumTopicSubject}}

jeg vil høre om der er andre end mig der har fået nogle gode venskab af at komme ind på KG

jeg har fundet en rigtig god veninde i Johanna, som jeg snakker med dagligt (eller næsten det er sjældent at der går en dag hvor vi ikke snakker) hun er sød, og dejlig og snakke med og de dage hvor vi ikke får snakket kommer man til at savne hende... og især når der går mere end en dag... vi har aldrig set hinanden i virkeligheden da jeg bor i østjylland og hun i KBH men vi har set hinanden over web... jeg vil sige at hun er GULD vær....

så har jeg lært og kende Christina vi snakker jævnligt både over msn og over mailen men der kan godt gå flere dage imellem

og Rikkei snakker jeg med i ny og næ når vi begge er på msn'en på samme tid...

er der andre end mig der har fundet nogle venskaber over KG??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  venskab gennem KG....
  • #1   21. jul 2006 Ja - mig... ((c; )

Hvor er du sød, Monica! *SSS*

Potekram.

• #2   21. jul 2006 ja du er en dejlig pige johanna det kan man ikke komme uden om....

• #3   21. jul 2006 Og i lige måde!!!!! Jeg bryder mig heller ikke om hvis der går for længe mellem vores samtaler! Er du ked af det, er jeg ked af det! <33

Poteknus.

• #4   21. jul 2006 Ja, du er nok langt fra ene om at finde venskaber over KG smiley

Jeg har også fundet en del herinde, som jeg synes er super søde, og skønne at snakke med.. Gider ikke remse dem op, for de er ikke i tvivl om at jeg synes om dem smiley

Der er også en del af dem jeg har mødt i virkeligheden, og det har bestemt ikke skræmt mig, tvært i mod, de slipper aldrig af med mig igen, det ved de bare ikke endnu smiley

For ikke så længe siden, blev jeg spurgt hvor mange katte herinde jeg har set i virkeligheden, og hold da op, det var faktisk ikke så lidt, da jeg begyndte at tænke over det smiley

• #5   21. jul 2006 jeg vil også lige tilføje Tina M hun er også dejlig vi snakker så over KG og mailen hun har lært mig SÅ meget om katte (udseene, faver ovs) og mange tak for det Tina......

• #6   21. jul 2006 må jeg ikke se dine hunde miss-piip (har selv hunde der inde)

• #7   21. jul 2006 Ja, jeg synes jo at jeg har mødt utroligt mange søde mennesker herinde smiley Har også kun folk på min venneliste som jeg kan snakke med smiley

• #8   21. jul 2006 Jeg har aldrig mødt nogen fra Kattegalleri "live", men jeg har mødt et par stykker eller 3 inde fra hestegalleriet..

Men jeg er fuldstændig overbevist om, at der sagtens kan opstå varme venskaber herinde brugerne imellem - der er jo mange, og vi har jo alle i hvert fald én fælles interesse - vores katte smiley

• #9   21. jul 2006 Jeg har mødt en enkelt herinde fra - i forgårs - men har endnu til gode at se andres katte smiley

Der er et par stykker jeg snakker godt med, og især én jeg synes er alle tiders. Men det er nok mest fordi jeg tror vi har samme humor.. nævner ingen navne, da man ikke må hænge nogen ud, og tænk hvis hun følte det var det hun blev smiley

Har et par stykker eller tre på msn, men håber da selvfølgelig på mulighed for, at møde flere af jer skønne tøser - og enkelte mandfolk - der er herinde smiley

• #10   21. jul 2006 Jeg har fået en rigtig god veninde gennem KG. Det at man har sammen interesse - selvfølgelig katte - gør det bare bedre. Kristina og mig er blevet gode venner og er virkelig glad for at have mødt hende.

• #11   21. jul 2006 jeg har mødt mette heks (er her ikke mere) sanne og lena c personligt men jeg har ikke noget personligt vendskab med dem kun her inde og der ud snakker jeg os med en masser andre her inde som camilla med ikaros og tina og eva må besvarer mange sjove spørgsmål ;o) og ja alle de andre jeg nu snakker med...

• #12   21. jul 2006 jeg har ikke mødt nogle herinde fra endnu, og dog sabrina har jeg været nede og aflevere et kradsetræ ved, men ellers ikke, syntes her er mange utrolig søde og fantastiske mennesker herinde og der er da nogle hvor jeg tror der godt ku opstå et venskab i det virkelige liv, tror nok i selv ved hvem jeg hentyder til*SS*

• #13   22. jul 2006 jeg ser det ikke som udhængning da vi ikke snakker grimt om dem men derimod det modsatte og jeg syntes at når der er nogle søde mennesker så skal de også have det og vide og ikke kun hvor man siger det til dem.... *S*

• #14   22. jul 2006 Har helt sikkert fået venner igennem KG.
    Har fundet min kæreste veninde igennem KG. (det lyder tøse-tøset, men sandt er det nu engang) Vi har købt kat det samme sted (søsterkatte), har begge et godt forhold til opdrætteren, og da vi ikke mødte hinanden den vej igennem, var det åbenbart skæbnen at det skulle blive igennem kattegalleri. Det har uden tvivl været skæbnen, og jeg glæder mig over det dagligt..!!
    Vi bor langt fra hinanden (hun i vestjylland, og jeg på midtsjælland) men har, på trods af afstanden, fået set hinanden en del gange, og ringes ved, og snakkes over msn. Har bestemt også intentioner om at beholde hende her guldklumpen meget tæt inde på livet i alle årene fremover. Hun er bestemt en 'keeper'. ;0)

Der er også en håndfuld andre som jeg skal have min daglige dosis af over msn, og ellers er der nogle enkelte gode bekendtskaber herindefra.

Har mødt... bum bum.. 5 herindefra IRL, og har planer om at møde et par stykker til. ;0)

Havde som Lotte heller ikke SPOR regnet med at jeg skulle snakke privat med nogen herindefra, men sådan går det altså nogen gange, når man støder på nogle fantastiske mennesker, og man kan jo ikke komme udenom at vi jo har noget centralt tilfælles.. Nemlig kattene!! ;0)

Kommentér på:
venskab gennem KG....

Annonce