{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Jeg ved godt de er hørt før.... {{forumTopicSubject}}

Ja, de har næsten lige været herinde, men jeg synes simpelthen at når man er lidt negativ, når varmen trygger en, så er det rart med nogle simple ting, der kan trække en smule på smilebåndet....

Jeg kom selv til at smile lidt af dem, og det var rart...

Nu vil jeg gå ud og åbne en kold Tuborg, det er jo fredag, og køle mig lidt ned på den...

I alle må have en god weekend, og dem der har lidt dårlige udsigter til en lidt depri weekend, jeg håber i finder glæde ved de ting der betyder noget for jer, og bevarer de positive tanker, selvom at det kan være meget meget svært.

Nyd de katte i har nu, nyd de positive ting ved jeres liv, og bevar det. Det er altså så fandens vigtigt at man kan smile lidt en gang i mellem.

-Pas godt på jer selv, alle jer heinde..

Knus fra Bettina

De er virkelig et kig værd ;

http://www.newgrounds.com/portal/view/183859

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg ved godt de er hørt før....
  • #1   21. jul 2006 HVor er du dog dejligtpositiv smiley

    Er selv pisse knotten.. har lige sat nye gardiner op og hvor meget jeg end elsker min kæreste duer vi ikke til at arbejde sammen om noget så simpelt som at bore i en væg *gg* Det var råb og skrig og svovlen smiley

    Nu er vi faldet ned på jorden igen og den lama sang der er vel nok sjov smiley Smilene er fremme igen herhjemme smiley

    Tak betinna smiley


  • #2   21. jul 2006 *s*

    ja, dejlig positiv, det er nu så meget sagt, meeeen jeg ønsker virkelig at være det, og jeg bryder mig ikke om at høre når folk har det skidt, og der er da et par stykker herinde på KG, som man kunne ønske det bedre for, meen hvis jeg kan bringe et bette smil på læben, så ville det være en rar følelse... Og se bare, det er lykkedes....

    Hmm, hmm... Navnet staves ; Bettina... *G*


  • #3   21. jul 2006 hvor er du dejlig.. go weekend

  • #4   21. jul 2006 Og kender udemærket det med 'den dumme' kæreste, der ikke kan gøre som man beder om. Jeg kan lige se mig og min i samme situation. Der ryger nogle ord i luften, hva.. *G*

  • #5   21. jul 2006 Tak Janni...

  • #6   21. jul 2006 jeg har et tip!
    det med at arbejde sammen med sin fyr kan være en virkelig udfordring! sånlad ham gøre et og gå selv i gang med noget andet... tro mig det virker.. og hvis man sætter manden til at lave noget handy noget, så bliver han så stolt!! he he bonus...


  • #7   21. jul 2006 Jeg har været alene hjemme de sidste par dage - min familie er på ferie. Så jeg er glad for at have hele huset for mig selv sammen med dyrene. Det er hygge smiley

    - God weekend til jer alle, og krepér nu ikke i varmen *G*


  • #8   21. jul 2006 Bettina: (og det er stavet ordentligt :p) Ja, det er bare altid det samme her smiley vi er så dårlige til at lave håndværker ting sammen... vi har lige lavet en pagt: Vi, David og Cemile, love at når vi engang er multimillionærer vil vi ALDRIG lave noget håndværkerarbejde i hjemmet. Vi vil få kvalificerede mennesker til at lave det for os.

    Jaja, ønsketænkning, men det ville sgu være skønt smiley Igår kom vi op og skændes over det net vi var igang med at sætte op for vinduerne og idag gardinerne smiley *gg* og imorgen er det cyklernes tur, så der er nok endnu et skænderi...

    Men vi har altid arbejdet sammen sådan her.. også for vi begyndte at komme sammen... så der er intet nyt under solen i dette smiley

    Rart at høre at vi ikke er alene...

    (og så prøv at stave mit navn :p)


  • #9   21. jul 2006 Janni N: Problemet er bare at selvom hele hans familie består af håndværkere, kan man vist roligt kalde min kæreste for en akedemiker type.. han har simpelthen 10 tommelfingre.. jeg er den der er bedst til praktisk arbejde herhjemme, og jeg er ikke engang særlig god smiley

  • #10   21. jul 2006 ARGH, har lige kaldt min kæreste for MOR!!!!! Hjælp, hedeslag på vej *gg*

  • #11   21. jul 2006 Hvor er du altså bare sød.. Det var lidt som var den til mig.. Jeg er nemlig lidt trist engang i mellem stadigvæk.. Men din dejlige tråd fik også mig til at trække på smilebåndet.. Nu tror jeg også at jeg vil tage ud og drikke en kold øl sammen med min far..

    Rigtig dejlig weekend alle sammen.. ;o)


  • #12   21. jul 2006 *GG*,

    Jah, CEMILE, hmm, er det rigtig ??

    Man skal nok bare blande sig uden om, men hvis nu kæresten skal lave det selv, så bliver der jo ikke målt op, og det bliver heller ikke sat rigtigt op, og hvor det nu skal sættes op osv osv....

    Men, men , men man kan jo heller ikke andet end at være utilfreds nogle gang, DET MÅ VÆRE VARMEN....

    Men så længe han er her, og han er til stede, så kys ham på panden og sig, det er flot min skat. (Mens du får fader, svigerfar eller en anden, til at lave det om, når han er på arbejde.... )


  • #13   21. jul 2006 Det lyder rigtig godt camilla.

    hav en god aften med din farmand. *s*


  • #14   21. jul 2006 Tak Bettina.. Er jeg sikker på det nok skal blive..

  • #15   21. jul 2006 Bettina: LOL ej, jeg har det sådan at når nu endelig tingene skal laves skal de laves ordentligt... men vi tager bare diskutionerne som de kommer smiley

    Fortsat god dag til jer alle smiley


  • #16   21. jul 2006 *g*, Jep kender det skam godt.



Kommentér på:
Jeg ved godt de er hørt før....

Annonce