{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

åhh jeg er så glad og kan ikke vente.. {{forumTopicSubject}}

jeg vil alder alder først sige at med denne tråd er det ikke meningen at jeg vil hænge nogle ud blot fortælle alle jer herinde hvor dejlig et menneske kan være og jeg er bare så taknemmelig over at have mødt denne person (kan slet ikke sige hvor taknemmelig at jeg er)

ja jeg er så glad lige nu så jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte men Johanna oprettet denne tråd

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13877

og ja jeg mente det jeg skrev og idag modtog jeg så et dejlig og flot brev fra Johanna og der stod at jeg skulle kontakte Katz fordi at det sidste Faust de havde var snart på vej hjem til mig... det viser sig at hun dælme har købt det til mine misser og jeg er så taknemmelig at jeg ved ikke hvilket ben jeg skal stå på... jeg ringede til Johanna med det samme og sagde at det kunne jeg ikke tage imod men hun sagde så at hvis jeg ikke tog imod det så havde hun smidt penge ud af vinduet og hun havde ikke selv plads til det og hun ville blive meget skuffet hvis jeg ikke modtog det... så jeg er lige blevet ejer af det alder sidste Faust kradsetræ og det er jeg bare SÅ glad for....

syntes i ikke også at det var meget pændt gjort af hende, jeg har det helt dårligt og tage imod det men jeg er også glad jeg ved ikke om i kan følge mig...

jeg har så også snakket med dem fra Katz og hun siger at jeg har det ca fredag d 4 August... og nu kan jeg ikke vente til at det er her.....

hvis i vil se det så er det på
(link fjernet) og så skal i trykke på kradsetræer og derefter på Faust....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh jeg er så glad og kan ikke vente..
  • #1   27. jul 2006 Åhhh, hvor er det bare stort! Nej, hvor flot! Tænk at Johanna har gjort det smiley Er næsten helt mundlam (men kun næsten!) smiley

    Jeg kan godt forstå at du er ellevild over det smiley Det bliver da mega fedt at få det hjem smiley

    Og så må du huske at invitere Johanna hjem på middag med det hele *gg* så hun kan beundre det hele, og se kattene nyde det !


  • #2   27. jul 2006 heldige dig tillykke med det...

  • #3   27. jul 2006 Hej Monica.. kan godt forstå du er glad.. blir helt rørt når jeg læser sådan noget.. ja Johanne er en dejlig person.. og det er utrolig flot at hun har givet dig det kradsetræ.. kan godt forstå du har svært ved at tage imod det.. det er en meget stor gave at få.. men synes du skal være stolt af at kende sådan en kærlig og god pige som hende der tænker på sine medmennesker.. kender alt for godt til det med ik at ha råd til de dyre ting til ens katte selvom man ønsker det bedste for dem..

  • #4   27. jul 2006 ja jeg har også tænkt hvad jeg kan give hende for hun er jo dejlig og jeg er helt mundlam at hun har gjort det for mig og mine misser og jeg kan stadig ikke helt forstå det.

    men ja hvis eller når hun kommer til Jylland så skal hun have det helt store (eller når jeg kommer til KBH)


  • #5   27. jul 2006 Winnie M jeg er OVER LYKKELIG over at kende hende og vi har lært henanden og kende gennem KG så jeg er SÅ glad for at jeg kom her ind i sin tid for ellers havde jeg aldrig kommet til at kende Johanna som er så dejlig og betænksom på andre jeg kan slet ikke rose hende nok og fortælle hvor glad jeg er for at have lært hende og kende...

    og jeg blev bare så overrasket over da jeg læste det i brevet...

    og hvis jeg skulle vælge mellem hende eller noget andet jeg altid havde ønsket mig ville jeg vælge Johanna for i hende er der alt... hun er gød til at give gode råd, hun er sød, hun er god til at lytte hvis man er i trist humør og hun er ikke mindst god til at få ens humør op og køre igen... jeg kunne blive ved og ved for hun er bare SÅ DEJLIG.....


  • #6   27. jul 2006 ja johanna virker som et fantastisk menneske og dette her er bare beviset på det, hun er bare den rigtige ven at ha i nødens stund

  • #7   27. jul 2006 Johanna: Du er et dejligt menneske..

    Monica: Hvor er du heldig.. Tillykke med det..


  • #8   28. jul 2006 tak skal i have... jeg har også lige sendt et brev til hende idag (hun kommer ikke på nettet i det næste stykke tid ØV ØV savner vores snakke over msn..) og jeg glæder mig til at se hvad hun siger til det.....

Kommentér på:
åhh jeg er så glad og kan ikke vente..

Annonce