{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.227 visninger | Oprettet:

Er tomatpuré usundt? {{forumTopicSubject}}

(ikke at kattene spiser det)

Jeg har en lille underlig vane. Jeg ELSKER at spise tomatpuré.. den sidste uge har jeg nok spist en lille dåse tomatpuré om dagen?

Er der nogen der ved om det er usundt? Der står på varedeklerationen at der er Tomaterog Salt i. Lyser jo ikke umiddelbart usundt, men hvad ved jeg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er tomatpuré usundt?
  • #1   27. jul 2006 Har hørt at det skulle være sundt... kan ikke huske hvor...

    Det var noget med noget i tomater, der var bedst i koncentreret form... som tomatpuré...
    Mener det var fra slankedoktor.dk

    Men jeg gir nok ikke meget mening, når jeg ikke kan huske hvad det var... det er i hvert fald ikke usundt. smiley


  • #2   27. jul 2006 (nøj, jeg kan ikke stave idag)

    Rikke: ja det er sgu lidt underligt *gg* ved ikke hvordan det startede..

    Lundkvist: Hvordan skulle jeg få calium underskud? Jeg drikker meget vand (mindst 5 L om dagen for tiden). Men er ikke helt sikker på hvad det lige er calium er... smiley Er lost i vitamin verdenen...

    Julie: jeg håber da at det er sundt *gg* Der må være nogle vitaminer i det...


  • #3   27. jul 2006 Uhh, meget gerne smiley for jeg fattede det vist heller ikke *gg*

  • #4   27. jul 2006 hmmm spiser du det rent.... er du gravid...?

  • #5   27. jul 2006 ha ha...... dét tænkte jeg osse ¤^sabrina^ ¤

  • #6   27. jul 2006 Jeg er forhåbentligt ikke gravid *gg* regner jeg da ikke med... men skulle måske tjekke LOL.

    Men jeg tror at det er bedre at spise tomatpuré end chokolade smiley og tit hvis jeg er guf sulten, kan jeg i stedet spise tomatpuré..

    Skal lige sige at hakkede tomater m. krydderier på dåse også bare er *MUMS* *gg*


  • #7   27. jul 2006 hm.. jeg kan faktisk huske, at jeg mens jeg boede hjemme, også spiste tomatpuré... Når min mor lavede pizza brugte hun det nemlig og hun havde altid noget til overs, og det spiste jeg så...

    Spiser også MEGET gerne hakkede tomater - og helst med krydderier smiley

    Men jo det er da lidt mærkeligt at spise den slags.. men katten spiser også pommes frites sauce og revet parmesan ost så jeg tænker det ikke gør så meget jeg spiser mærkeligt også smiley


  • #8   27. jul 2006 Tænkte osse med det samme på om du er gravid.. kunne godt lyde som en af underlige madvaner nogle gravide får


Kommentér på:
Er tomatpuré usundt?

Annonce