{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Set "killing" kørt ned :-(( {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra en køretur...kort inden vi nåede hjem så jeg to killinger, vil gætte på omkring ½ år, rende frem og tilbage over vejen. Bremsede ned for kunne se den ene var forvirret og ikke vidste hvor den skulle rende hen.
Bedst som jeg troede den ville rende forbi mig, rendte den lige stik modsat over i den anden vejbane, hvor der kom en anden bil...og den blev ramt smiley
Tror den blev ramt bag på ved benet. den lå ihvertfald stille, min kæreste hoppede ud af bilen, for at få fat i den...
men da han kom 3 m tæt på den,rendte den sin vej for at gemme sig. ind i noget buskads .

Og væk var den... den humpede, og aner ikke hvor meget skade den kom til. Er bare så frygtelig ked af vi ikke fik den "fanget" så vi kunne sikre os dens bedste smiley Piv...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Set "killing" kørt ned :-((
  • #1   23. aug 2006 der var mørkt over det hele...blev bare helt trist til mode, og krammede Pierre helt vildt da jeg kom hjem. tør slet ikke tænke på en tilværelse uden ham...derfor var jeg ked af den ikke var til at finde, eller nogen ejer

  • #2   24. aug 2006 Hvor frygteligt, stakkels lille mis - håber den finder hjem selv, når den nu stak af fra jer. Den må have været meget skræmt..
    Og stakkels jer, at i skulle se den blive ramt af den anden bil smiley

    Jeg har egentlig en lille solstrålehistorie - den passer måske ikke så godt ind i det her triste indlæg, men den viser da, at ikke alle katte på vejen bliver kørt ned..:

    Jeg var ikke så gammel, 8 år måske, og på vej ned til busstoppestedet, da en killing fulgte efter mig. Jeg havde travlt, og kendte ikke killingen. Kunne ikke nå at tage den med tilbage, for at finde dens ejer.

    - Pludselig kom en bil, en rigtig "Brian" med høj musik, i en larmende, sænket bil med fartstriber. Han kørte stærkt, og katten stod på det tidspunkt ude på vejen.

    Jeg nåede at tænke, "Åh nej, nu kører han den ned!"
    Men istedet bremsede han, så bilen nærmest skred rundt og hvinede, og undgik dermed katten. Han rullede vinduet ned og sagde smilende til mig: "Det er ikke så smart at starte dagen med at køre en killing over, vel?!"

    Det var så hensynsfuldt gjort, for de fleste herude på de små landeveje kører meget stærkt, og bekymrer sig hverken om hunde eller katte.

    Killingen så jeg mange gange siden, også efter den var blevet voksen. Jeg ved stadig ikke hvem den tilhørte..
    Men den havde i hvert fald lært at færdes på vejene, og havde undgået at blive kørt ned.
    Fordi føreren af den bil - ulig en del andre billister, hvis man ser på statistikkerne - rent faktisk kunne og forsøgte at undgå den smiley

    Det er ikke nogen inddirekte morale mod nogen herinde jeg forsøger at få ud.
    Jeg har bare meget respekt for folk, der rent faktisk tænker på, at der kan være dyr på vejen. smiley
    Næste gang nogen bliver kørt ned, fordi føreren af bilen ikke tænker, er det måske et barn...?


  • #3   24. aug 2006 ej det lyder dejligt smiley

Kommentér på:
Set "killing" kørt ned :-((

Annonce