{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Soffi var ved at blive kvælt :O {{forumTopicSubject}}

jaa smiley

Min pusser Soffi har snor på når hun er i haven , men hun kan godt lige at sidde på hegnet , selvom hun godt ved hun ikk må ! Og med snoren på kan hun lige præcis sidde deroppe, men så må hun være faldet ned på den anden side af hegnet til naboen , og snoren kunne jo ikk nå men helt ned til jorden , så hun hang i snoren + selen , og kunne ikk komme op . så hun hylede bare så højt smiley orh jeg blev bange , især da jeg så hendes øjne , var bange for at vis jeg ikk fik hen op hurtigt ville hun blive kvælt, for hun hang jo der , men selen om hals og mave , men mest hals for den havde sat sig på en underlige måde ...
forsøgte først at åbne hendes sele, så hun kunne falde ned til jorden , men det gik ikk rigtigt , for den havde sat sig på en underlig måde .. så jeg fik fandt i nakkesindet og hevet hende op ...

ijh , jeg ryster stadig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Soffi var ved at blive kvælt :O
  • #1   31. aug 2006 jaa , var det os .. . har flyttet snoren lidt længer væk fra hegnet , så kan hun ikk nå :b

  • #2   31. aug 2006 Det kunne nemt være endt galt, godt du fik hende op i tide.....

    Når du sætter hende i snor som du gør, så tjek evt. forhindringer som hun kan sidde fast i... Også evt. træer borde eller noget.... Det er ikke så godt med de snore her og der.. Det er så nemt at blive viklet ind i dem, og så kan katten ikke komme ud af det virvar... Og hold øje med hende, hvis der evt skulle komme en hund eller noget, hun kan jo ikke løbe væk, når hun nu er bundet... Og hav altid noget vand stående, når det nogle gange kan være så varmt som det har været i sommmers...

    Blot lidt gode råd... *s*


  • #3   31. aug 2006 jaa , det kunne det nemlig. smiley
    Hun har altid siddet i snor i haven , lidt over 9 år [: hun sætter sig nogen gange fast i vores planter , men det kan vist ikk undgås. det først her i denne månede hun er begyndt at hoppe op på hegnet , hvilket er en stort problem synes jeg , og endnu mere nu efter denne episode ... Jeg holder altid øje med hende , bare rolig. enten sidder vi selv i haven , ellers os kigger jeg ud efter hende hvert 15-20 min . med hensy til vandet , har vi et fuglebad , som altid har vand hun kan drikke (: og med hunden ? den ved jeg virkelig ikk hvor skulle komme fra , da vi bor i århus centrum , rækker hus, men en lille have, men hegn til begge naboer (:


  • #4   31. aug 2006 *s*, oki jeg havde ikke lige tjekket hendes alder, men man er bare nød til at tage sine forholdsregler, men det virker det som om i har gjordt... Det var ikke for at være 'efter dig'.... Men ville bare give mine råd til at det ikke skulle ske igen.. Men put en kortere snor på hende... *s*, så er du påå den sikre side.. *s*

Kommentér på:
Soffi var ved at blive kvælt :O

Annonce