{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af vaskemaskine {{forumTopicSubject}}

Hej med alle.
Jeg skal flytte over i en større lejlighed med min kæreste og har endelig fået plads til en vaskemaskine.

Men som nogle af jer ved har vi lige fået lavet bil for 13 kilo så pengene er ikke vilde.

Er der noget i vil anbefalde? Og hvad er jeres affaringer?
Jeg har selv kigget på AEG og bocsh.

Mvh Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til valg af vaskemaskine
  • #1   2. sep 2006 Min mor har altid sagt til mig (mht vaskemaskiner og tørretumblere): Bauknecht er den billige, men udemærkede maskine, som man kan sammenligne med et alm. bilmærke, f.eks. Kia, Skoda, Fiat osv..
    AEG er den dyrere og bedre maskine, som kan sammenlignes med Mercedes, Audi, BMW osv..
    Miele er lidt dyrere endnu og bedre. Den kan sammenlignes med Porshe, Jaguar osv.. smiley

Så hvis du skal have en god maskine som er billig, så ville jeg råde dig til at tage Bauknecht f.eks. Eller en af de billigere AEG maskiner.. (Ikke fordi jeg har noget imod Bosch, jeg kender dem bare ikke..)

• #2   2. sep 2006 Whirlpool er også en glimrende vaskemaskine til en overkommelig pris og så centrifugerer den med 1400 omdrejninger pr. minut, hvilket jo også har en del at sige. (Tøjet tørrer hurtigere og det er billigere, hvis man bruger tumbler)

• #3   2. sep 2006 Hvis pengene er små,kan man jo leje en vaskemaskine hos f.eks. Leasy eller Skousen.
    Jeg giver 199 kr om mdr. for en rigtig god model og så er der den fordel,at hvis den så går i stykker så ringer man bare og så bliver den repareret uden beregning.

• #5   2. sep 2006 Anita hvad for en bosch har i købt?

Camilla hehe jeg synes det er fedt sagt af din mor. Min mor og far har sagt AEG og miele men de koster jo som sagt kassen.

Tak for jeres mening jeg kigger straks videre.

• #6   2. sep 2006 Hehe, den gang jeg boede hjemme, der havde min mor en maskine fra Bauknecht og den blev da over 10 år gammel, og dem kan man også få med høje omdrejninger.. smiley Har selv AEG men de flugte med huset da jeg overtog det.. hehe smiley

• #8   2. sep 2006 vi har en Hoover (nej de laver ikke kun støvsugere) og det er en dejlig nem lille dame, der kan centrifugere med op til 1300 omdrejninger - og så er den energimærket A+.
    Hun er topbetjent og kan vel have ca 5 kilo, og så har vi givet 3995,- for hende, hos punkt1 - og der kunne vi bestemt også få hende på rentefri afbetaling så det har vi gjort, indtil vi her til jul, kan indfri den lille smule gæld der er tilbage i hende.

At hun er topbetjent gør at hun er meget pladsbesparende, og ikke er nær så bred som an front-betjent. Og det vil jeg sige er at foretrække når man bor i lejlighed - især fordi vores står i køkkenet, og passer perfekt ind under køkkenbordet, i skabet smiley

• #9   2. sep 2006 vi har en whirlpool, den er vi yderst glade for, den er meget økonomisk og har et pænt design og den er faktisk ikke ret dyr,

• #10   2. sep 2006 Hehe ja, det er jo det.. Kia og Skoda er ikke dårlige mærker, de er bare stadig billigere end mange andre smiley

• #11   2. sep 2006 Jeg ville helt klart sige Miele. Jeg ved godt de er dyrere, men til gengæld holder de også i mange mange år. Hvis det ikke behøver at være en helt ny maskine, har jeg nummeret til en gut, der sælger brugte maskiner til en overkommelig pris. Interesseret???

Du kan jo lige skrive til mig på min profil hvis det er

• #12   3. sep 2006 Hej Myggen....
    Ang. din maskine.....ved du så hvad målene er på den??? (Længde, højde og bredde), det er fordi jeg selv er på udkig efter en, som kan stå i mit køkken, men har haft problemer med at finde en, som kunne være under køkkenbordet....altså i højden...
    Hvor meget har i givet for den???

Håber at du kan hjælpe med mine spørgsmål!!!

• #13   3. sep 2006 vi har zanussi billigt men godt vores er 6 år og vasker dagligt til 2 voksne og to børn

Kommentér på:
Hjælp til valg af vaskemaskine

Annonce