{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Hold da fest, så fik vi en stor bolig! {{forumTopicSubject}}

Det er sådan, som nogen måske husker, at vi er flyttet ind på to værelser i en 4-værelses lejlighed på en gård godt ude på landet. Det ene 'værelse' er fælles med køkken og det sidste har en sød pige så lejet. Det hele gik smertefrit og der var ingen problemer med kattene, så det gik jo fantastisk godt!
Lang historie kort, så flytter hun her til den første fordi der var så mange interne stridighedder mellem hende og gårdejer, noget med at hun ikke holdte hvad hun lovede og brød kontrakterne flere gange (både opstaldningen og værelses). Ikke noget der har påvirket os andre det store.
Men fordi der har været så mange problemer med hende frygter gårdejer at skulle have en ny 'ung pige' ind, så vi har fået tilbudt at leje hele boligen i stedet!
Vi skal blot af med 1000 mere om måneden, og så har jeg fået en udluk ekstra om ugen (jeg arbejder i forvejen på gården med hestene) og min kæreste skal sørge for vand på foldende en gang om ugen, så det jo lige til at overkomme!
Og så det værelse hun har lejet er med walk-in-closet, så det jo bare luksus, udover at få hele hytten for sig selv smiley
Hold da helt fest, hvor vi glæder os til den første!
Så det var helt sikkert det rigtige valg at flytte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da fest, så fik vi en stor bolig!
Kommentér på:
Hold da fest, så fik vi en stor bolig!

Annonce