{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
151 visninger | Oprettet:

Haft en god weekend?? {{forumTopicSubject}}

Min har været ganske udemærket indtil videre.. har været til et stævne indenfor kampsport for at se hvad det går ud på.. det hedder Open Mat, og jeg stiller op i det til næste år, selvom der nok ikke kommer mange flere piger end mig og så en 3-4stykker... Hvis i vil se hvad det er, så kan i tjekke det her klip ud...:

(link fjernet)

I morgen skal jeg være sammen med Nikolaj, og vi skal veje det små killinger..:) vi skal jo lige se om de vokser som de skal...

HIlsen Achena

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haft en god weekend??
  • #1   7. okt 2006 Hej Achena....

Fedt nok, med din kampsport...Det har jeg også meget gerne ville gå til, meeen kondien har ikke helt været dertil og nok heller ikke 100 % motivationen, men ingen tvivl om det er fedt...Og respekt når tøserne også er med...

Hvorn udtales man dit nav...... Det har jeg spekuleret lidt over... Sorry hvis jeg spørger.... smiley

Jeg har gjodt rent og passet huset, og ventet på min kæreste kom hjem fra arbejde. han har arbejdet på højtryk hele seekenden. så jeg har bare daswet og slappet af...... SKØØNT...

Også har jeg været en del på kG

• #2   8. okt 2006 vi var i legoland i går og det var lidt vådt og koldt men vi pakkede os godt ind og havde en smadder hyggelig dag og da vi kom hjem sad vi og spiste slik og lunede os på varm kakao med flødeskum:o)

Kommentér på:
Haft en god weekend??

Annonce