{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og kat...
  • #1   10. okt 2006 Jeg ved det desværre ikke, men vil bestemt følge med i tråden, da vi skal ha hund næste år, og er meget nervøs for hvordan mine katte vil tage det... smiley

• #2   10. okt 2006 Okay.. god idé..

• #3   10. okt 2006 okay.. mange tak for svaret..

• #4   10. okt 2006 Jeg har også haft hund og kat sammen så længe jeg kan huske. Det er gået fint? Vores gamle hund og vores gamle kat kunne sagtens ligge og sove sammen. Da vi så fik aflivet vores gamle kat og der kom en ny, var vores gamle hund ligeglad med hende selv om hun væsede og gjorde ved. Så fik vi aflivet vores gamle hund og fik en ny, Og da han kom var han en nysgerig lille hvalp, men Zimba ( min kat ) satte ham på plads ,og viste at det var hende der bestemte af dem d*:
    Det var sjovt at se en så stor hund, blive " opdraget " af så lille en kat, men bare giv dem tid, så er jeg 99% sikker på at det kommer HELT af sig selv (:

Håber du kunne bruge det.

- Camilla (:

• #5   10. okt 2006 Vi har både 3 katte og 3 hunde og det går fint. Først havde vi 2 katte, så fik vi en hundehvalp. Kattene gloede godt nok på det lille "uhyre" og holdt sig lidt på afstand de første par dage, men der var ingen skrammer eller ret meget hvæsen. SÅ fik vi 2 hunde til og det gik også fint, uden de store problemer. Dernæst kat nr. 3, han var dog lidt forsigtig i forhold til de to yngste hunde, men ligger nu på gulvet sammen med alle 3 rottweilere smiley så jeg vil sige giv dem tid, det skal nok gå alt sammen.

Kommentér på:
Hund og kat...

Annonce