{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

2 katte.. {{forumTopicSubject}}

Vi har fået os en lille killing, og har tænkt på at skaffe en mere, så han ikk er helt alene og har nogen at lege med.. Hvad kan man bedst sætte sammen, han kat og han kat, eller hun kat og han kat?? Eller er det lige meget?? Han er ikke kastereret, men vi regner med han bliver det til foråret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 katte..
  • #1   17. okt 2006 Camilla det er lige meget hvilket køn du vælger når det er en hankat du har... Jeg har 2 hankatte sammen uden problemer hvor imod mine hunkatte ikke er så gode venner...

• #2   17. okt 2006 Okay.. kan de også godt enes når de ikke er kastereret?? eller har det ikke noget at sige når de stadig er killinger??

• #3   17. okt 2006 Okay.. men den vi har nu skal også kastereres. men vi snakkede med dyrlægen og han sagde vi sagtens kunne vente til foråret. Han kommer heller ikke ud, da vi bor inde i byen, og er bange for han vil blive kørt ned.. men er det en dårlig idé at skaffe en kat mere?? eller vil det være godt for ham vi har nu??

• #4   17. okt 2006 Jeg nyder at have flere katte sammen, de elsker hinanden og ligger sammen og sover og har stor glæde af hinanden. Så jeg kan kun anbefale 2 sammen...

• #5   17. okt 2006 jeg vil sige når du alligevel skal have ham kastereret så vil jeg sige en han og hun... for det køre altså bedst...

• #6   17. okt 2006 Okay.. ja jeg kune godt foresille mig at det kunne være mega grineren at se sådan to små lege.. bare den måde ham vi har nu leger på, er sjovt.. hehe..
    Okay.. ja vi har også godt nok snakket om en hun kat.. men det er bare svært at finde en.. fordi vi vil gerne have en rød kat, og alle dem vi har kigget på er han katte.. men hvis der er nogen der kender nogen i nordjylland som har nogle røde hun killinger til salg, vil vi meget gerne vide det.. de må meget gerne være langhåret..

• #7   17. okt 2006 Jeg vil absolut ikke fraråde dig en hankat mere. Når bare du får dem kastreret inden, de bliver kønsmodne vil det ikke give problemer. Det er min erfaring, at drengene leger lidt voldsommere end pigerne. De er mere til brydekampe, hvor pigerne godt kan være lidt sippede og ikke gider lege lige så vildt som drengene.

Men der er selvfølgelig altid individuelle forskelle. Jeg har da også en enkelt hunkat, der ikke kan få det vildt nok smiley

Kommentér på:
2 katte..

Annonce